»Večino časa je bila zadovoljna s tem, da ga nima, značaja oziroma penisa, zavedajoč se, da je to ena omejitev manj, ena ovira manj na poti do svobode, ki jo je poimenovala kot svobodo izbire, izbiro pa sicer, kot vsi vemo, v veliki meri narekujeta značaj oziroma penis.«
»In če človek vidi delček celote, mu to prav nič ne pomaga, če v tuji mu besedi dihur prepozna (besedo) dih, ki jo pozna, ali pa ga zven neznane besede krma spominja na grm; približki ga prav nič ne približajo resnici, prav tako bi se lahko motil v celoti.«
»Umetnost je simptom, bodisi nezadovoljnosti bodisi nezadovoljenosti, in velika škoda je za svet, da nam njegovo sliko takole izkrivljeno podajajo prav ljudje, ki se v njem najmanj znajdejo. Umetnost je protinaravna, kriva vse družbene gnilobe, ja, ja, umetnost je kriva, ljubezniva, neusmiljena.«
»Je pa res, da sem že od šestega leta hodil veliko v kino, tudi po dvakrat, trikrat na dan. /…/ Pri filmski režiji me najbolj zanima zgodba, ki jo napišem kot scenarist. /…/ Ko pišeš scenarij, si pol leta sam, tako kot takrat, ko pišeš roman. Potem pa greš na teren s sto ljudmi v ekipi.«
»Glavni junak je obtožen čarovništva in nekaj nenavadnega je v načinu, kako pripoved deluje na bralca. Člani žirije smo se strinjali, da sta njegova očarljiva proza in temna, briljantna vizija vplivali na naša čustva ter na nas naredili močan vtis. Da sta nas ujeli.«
»Njegova osredotočenost na detajle! Njegova izjemna pozornost na to, kar mu govorim. Veliko zanimanje za reči, ki jih ne vidiš, ker so preblizu. Ker jih imaš vse dni pred nosom. Mislim, da me je razorožilo prav to. Iluzija, da imam ob sebi pisatelja.«
»V javnosti bi bilo ogromno zanimanja za doslej popolnoma neznan roman o volkodlaku, ki ga je napisal eden najbolj branih ameriških avtorjev 20. stoletja. To je roman, za katerega nihče ne ve. Dokončan Steinbeckov roman. Neverjetno.«
»To vsekakor ni Steinbeck – realist, je pa Steinbeck – naturalist, ki ga zanima človeški značaj. Mislim, da bi roman bralce zanimal, ker gre za grozljivko, in ne za njegov tipični žanr. Steinbeck s to knjigo napoveduje žanr kalifornijske detektivske noirovske proze. To je srhljiva zgodba, ovita v megleno, zlohotno, strupeno skrivnostno vzdušje.«