»Zagotovo z glasbo ne morete pozdraviti neke okužbe ali pa neke hude bolezni, ampak lahko pa naredite bivanje v bolnišnici otroku, staršem in vsem, ki so tam, bistveno prijetnejše.«
»Izhajamo iz tega, da je glasba rojena v vsakem človeku, in mi jo uporabljamo kot način izražanja, kot govorico, ki je neverbalna, pa zato toliko hitreje vstopa v neke druge ravni našega bivanja, predvsem v podzavestne vzorce.«
»Zelo veliko je bilo pesmi o ljubezni, o žalosti, o razhajanjih … Veliko je bilo srednješolskega trpljenja, če poenostavim. Smo pa leta 2025, živimo v časih, ki kličejo po satiri, po družbeni kritičnosti, po bodicah – tega je bilo malo premalo. Ampak kar smo izbrali, je zelo pestro, je zelo raznoliko. In verjamem, da bo večer zanimiv – in želim si, da bi festival potekal vsako leto.«
»Iskali smo celoto. Zelo pomembno nam je bilo besedilo ... Gledali smo na glasbeno zasnovo, na besedilo – najprej to. Potem pa seveda na izvedbo, ki pa jo zaslutiš in začutiš v hipu … Začutiš, da ta oseba ve, kaj interpretira, kaj pripoveduje, kaj hoče podati poslušalcu – in da je malce čez rob običajnega. Nekaterim to uspeva sijajno, takoj jih slišiš; nekateri s strahom, ampak vidiš, da glede na zasnovo celotnega songa vedo, kaj želijo narediti. Tako da mislim, da se bodo te stvari do samega festivala še zelo razvile. Zdaj bodo dobili veselje, voljo, bodo ustvarjali različne aranžmaje – in ti aranžmaji seveda interpretu zelo pomagajo.«
»Glasbeniki skozi modo izražajo svojo identiteto, sporočila in ustvarjalnost, modni oblikovalci pa črpajo navdih iz glasbenih slogov in ikon. Ta preplet ustvarja močno vizualno in zvočno estetiko, ki oblikuje trende, vpliva na množice in premika meje umetniškega izražanja.«
»Nadaljujemo s sinergijo glasbe in mode v 19. stoletju. Med drugim hranimo odlitek roke skladatelja Franza Liszta, ki je imel v tej viteški dvorani koncert, kar je bil najpomembnejši kulturni dogodek 19. stoletja na Slovenskem.«
»Dotaknemo se tudi sociološkega fenomena dame za klavirjem. V naši zbirki imamo krasne upodobitve dam s klavirjem, kajti klavir je bil osrednji inštrument v življenju dame, ta veščina je prinašala večje ženitvene možnosti.«