»Zoja, kaj pa je narobe s kariero? Malo serješ s polno ritjo. Lahko je bit pameten v maminem fensi hotelu.«
»Seveda so različnih barv in pomenijo različne stvari, ampak vse to govorjenje o samosvojosti in neukalupljenosti … vse to je rahlo precenjeno. Pa malo brez veze.«
»Improvizacija velika beseda za preprosto stvar, kot je preprosta muzika – samo pravo noto moraš zaigrat ob pravem času.«
»To je filozofsko gledano seveda naivna predpostavka, knjige, kot je Vilčnikova, ki nas znova postavijo v otroško perspektivo in jo povežejo z našim odraslim jazom, pa omogočajo, da to občutimo na najgloblji ravni.«
»S tega vidika nam lahko pravljice včasih dajo več kot romani, Vilčnikovo delo pa je skoraj idealen spoj obojega.«
»vsaka zgodba ni emancipacijska«
»iluzij, ki zgolj hranijo njene rane, bolečino in praznino«
»ni vsaka zgodba emancipacijska«
»sram in ga označila kot eno najtežjih borb«
»Če Japonske ne morem več obiskati, kako naj sploh vem, da zares obstaja?«
»Ko sem jo prvič slišal govoriti, sem svojo materinščino, ki sem jo uporabljal gladko, brez pomisleka, uzrl drugačno, razbito na črepinje, ki so se lesketale v njenem jeziku.«
»Ne bi rada, da bi se angleščina izkazala za naš edini skupni jezik, čeprav je zelo praktična.«
»Če te ne grabi tesnoba zaradi tujcev in ne sovražiš drugih kultur, je vse lažje.«
»Bila sem prepričana, da se s porekli in domovinami kvarjajo samo tisti, ki so negotovi vase.«
»Da bi se pobral v puščobo!«
»Zanikal, da bi njegov roman temeljil na življenju Saade Arbane.«
»naključna podobnost 'popolnoma nepredstavljiva'«
»Ta primer je v sodni zgodovini vdorov v zasebnost pod krinko fikcije absolutno izjemen.«
»Daoud sicer predstavlja kot 'predan pisatelj', a se je 's pisanjem te knjige oddaljil od vsake etike, od spoštovanja pravic žensk in od spoštovanja, ki ga je bil dolžan človeku, ki ga je poznal'.«
»Zanikal, da bi njegov roman temeljil na življenju Saade Arbane.«
»naključna podobnost 'popolnoma nepredstavljiva'«
»Ta primer je v sodni zgodovini vdorov v zasebnost pod krinko fikcije absolutno izjemen.«
»Daoud sicer predstavlja kot 'predan pisatelj', a se je 's pisanjem te knjige oddaljil od vsake etike, od spoštovanja pravic žensk in od spoštovanja, ki ga je bil dolžan človeku, ki ga je poznal'.«
»nikoli ni dala svojega soglasja«
»Z romanom Houris je Daoud postal prvi alžirski dobitnik prestižne Goncourteve nagrade.«
»Morda pa vrlina ni vrlina, morda le veščina, da se z golimi rokami dotikam plamena, v katerem izginjajo poslednji poljubi: z njimi si moje srce spremenil v plašno in pohotno žival.«
»Ko te ljubim, sem plamen, nič religioznega ni v tej prispodobi, le moje neutolažljivo hlepenje, da se me dotakneš, da me slečeš, da mi slečeš še kožo, vsak njen centimeter poznaš, zato veš, kje se duša stika s poltjo, kje je znoj jok srca /…/«
»Zakaj opoldne tako težko rodim pesem? Ker ni nikjer nobenih senc? Ker svetloba požre vso milino, vse temne kotičke, kjer se lahko skrijem, da me ni in da tudi tebe ni.«
»Če bo kdo želel spoznati nemogočo ljubezen, bo morda našel knjigo mojih pesmi, tvojih otrok; kot biseri so, si dejal, ko si mi laskal. In temu se bo reklo posmrtna slava … častite jo, pesnico, ki ni znala ljubiti brez pesmi … pesniti brez ljubezni …«
»Če srce vedno boli na razdalji med prejšnjič in naslednjič, potem se ti zlomi v neznanem, v negotovosti, neskončnosti.«