Zdaj govori pisatelj

Kaj so govoril/i posamezniki v vlogi pisatelj

13. februar 2022

»Moja duša je v Trstu.«

James Joyce je zapisal: 'Moja duša je v Trstu.'
11. februar 2022

»Pravo nasprotje hitrosti je bilo oranje njive, tam so voli določali hitrost, tu orač ni imel besede...«

Florjan Lipuš opisuje kontrast med hitrostjo in počasnostjo pri oranju njive ter vzgojo v preteklosti.
9. februar 2022

»Najbolj pa zdaj v teh časih pogrešam nastope v šolah in srečevanje z bralci.«

Primož Suhodolčan izraža svoje občutke o pogrešanju stikov z bralci v času pandemije.
6. februar 2022

»Naložili so nas na tovornjake in nas odpeljali v srce teme. Kajti sovražnik ni nikoli počival.«

Uroš Zupan je opisal svojo novo prozo: 'Naložili so nas na tovornjake in nas odpeljali v srce teme. Kajti sovražnik ni nikoli počival.'
6. februar 2022

»O, gospod Kitka, kaj počnete ob vodi, iščete navdih?«

Bohumil Hrabal je v svoji zgodbi postavil vprašanje: 'O, gospod Kitka, kaj počnete ob vodi, iščete navdih?'
4. februar 2022

»Zahod v 21. stoletju proizvaja marsikaj. Morda najbolj izstopajo mobilni telefoni in druga digitalna čudesa, toda najbolj množični 'izdelek' Zahoda je vzbujanje strahu.«

Dževad Karahasan je poudaril, da 'Zahod v 21. stoletju proizvaja marsikaj. Morda najbolj izstopajo mobilni telefoni in druga digitalna čudesa, toda najbolj množični 'izdelek' Zahoda je vzbujanje strahu'.
1. februar 2022

»Najpomembnejši umetnik 21. stoletja bo umetna inteligenca.«

Jasmin B. Frelih je izjavil, da bo najpomembnejši umetnik 21. stoletja umetna inteligenca.
1. februar 2022

»Generacija X ga sovraži, ker je bil veliko boljši od drugih, kar se tiče proze.«

Jasmin B. Frelih primerja avtorje Kerouaca in Foster Wallacea ter njihov vpliv na generacije.
27. januar 2022

»Potopimo Islandijo!«

Avtor Boris Kolar v svojem romanu izrazi poziv 'Potopimo Islandijo!'
27. januar 2022

»Kar je skoraj tako nemogoče kot potopiti Islandijo.«

Renato Baretić se poigrava z nemogočimi situacijami v svojem romanu.
20. januar 2022

»Gabo«

Gabriel Garcia Marquez je nekoč sam izjavil, da ima vsak pisatelj tri življenja, in sicer javno, zasebno in skrivno.
17. januar 2022

»'O čem pa naj pišem?' se vlečem ven.«

Goran Gluvić v zapisu z naslovom Kolumne tečejo začasni krog introspektivno razmišlja o tem, o čem naj piše.
17. januar 2022

»Po resnični zgodbi, le osebe, kraji, datumi, ure, sekunde in dogodki so izmišljeni.«

Goran Gluvić se odloči za uvod v Robijevo požrtijo s stavkom, ki opisuje mešanico resničnosti in fikcije.
17. januar 2022

»Robi je ne le požeruh, ampak tudi nenasitnež. Česa vsega že ni prebavil? In kaj vse bo še.«

Goran Gluvić opisuje lik Robija kot požrešnega in nenasitnega ter se sprašuje, kaj vse je že prebavil in kaj še bo.
17. januar 2022

»To je tisti jedilniški hod, ki mu najbolj prija: koga še obrati, koga še obdelati, koga začlankati oziroma v članek spraviti.«

Goran Gluvić opisuje Robijevo požrtijo kot proces, kjer se lik odloča, koga še 'požreti' in vključiti v svojo zgodbo.
6. januar 2022

»Sem kar izkoristil ta konec leta.«

Tadej Golob govori o izkoriščanju poletja za pisanje v megleni Ljubljani.
6. januar 2022

»Želel sem si vzeti več časa, da bi bilo to, kar dam od sebe, dobro.«

Tadej Golob govori o želji po kakovostnem delu in vzemanju časa za pisanje.