»Skrivnostni svet podob Eve Lindström se nenehno spreminja. Drevesa se selijo v tujino, psi dobijo ogromne razsežnosti, predmeti izginjajo in se nenadoma znova pojavijo. S hitrimi potezami čopiča in gostimi barvami Eva Lindström ustvarja večpomenski dialog v besedilu in sliki, v katerem se pretakajo meje med otroki, odraslimi in živalmi. Z globoko resnostjo in divjim humorjem se dotika velikih vprašanj življenja.«
»Vsakogar, ki se v zadnji polovici stoletja zanima za filmsko umetnost in kulturo, se filmskemu izrazu posveča na tak ali drugačen način ali redno hodi v Kinoteko, je zanesljivo močneje ali nežneje zadela silovita ljubezen do filma Jožeta Dolmarka.«
»Grand prix podeljujemo zgodbi z močno simbolno predstavnostjo, ki ponuja vidnost neizpovedani brutalni resnici o nasilju nad ženskami za domačim pragom. Film daje glas tistim, ki redko delijo svojo bolečino – pripadnicam starejše generacije, ki so pogumno spregovorile o svojih osebnih izkušnjah.«
»Naveličani smo ženskih likov brez vsebine, ki se znajdejo v tem položaju, ne da bi sploh bile igralke. Dovolj nam je dojemanja ženskega telesa zgolj skozi prizmo seksualizacije. Dovolj nam je moških likov, ki jih, ne da bi se o njem spraševali, uničuje lastno nasilje ...«
»Zato je, kot je dodala, veliko nagrado za kratki film namenila 'filmu, ki mu je uspelo ujeti kompleksnost čustev lika, ki je pod psihološkim nadzorom nasilnega moškega. Ob prikazu vsakdanjega življenja tega para se poglobimo v doživljanje močne ženske, katere zadnje dejanje nas spravi v dobro voljo'.«
»Če širijo seksistična stališča, s pozicije moči normalizirajo sovražni govor in legitimirajo diskriminacijo, kar je v nasprotju s prizadevanji za družbo enakih možnosti.«
»Navdušeni smo, da lahko Cate Blanchett ponovno sprejmemo v Lincoln Centru, kjer so bili trije od njenih filmov že prikazani v okviru newyorškega filmskega festivala.«
»Njena kariera vključuje izjemne nastope v filmih, od majhnih neodvisnih filmov do velikih studijskih franšiz in z nekaterimi najbolj priznanimi režiserji našega časa. Naš privilegij je, da ji posvetimo slavnostni večer in njenim številnim zasluženim nagradam dodamo še eno priznanje.«
»Naj najprej rečem, da je to bilo to kar šokantno slišati. To nagrado smo prejeli prek Zooma v kanadskem času, kar pomeni, da sem bila ob treh zjutraj vsa zaspana pred Zoomom in nekaj takega slišati bilo lepo, moram reči.«
»Potem ko so Jurija Norštejna imenovali za največjega mojstra tehnike multiplan kolažne animacije, menimo, da je seznamu treba dodati novo ime. Za predstavitev kompleksne zgodbe nas je analogna tehnika v filmu Steakhouse začarala in po našem mnenju odprla novo obdobje multiplan animacije.«
»Upamo, da bo nagrada Mednarodne konfederacije art kinematografov prispevala k temu, da si bo film, ki ga je mednarodno podprla tudi Slovenija, ogledalo čim več ljudi. To je prava pomoč filmu, ki jo zelo cenimo.«