»Vse so nas zaznamovali njeni globoko ganljivi nastopi v močnih vlogah.«
»Snemanje takega filma je nekaj, kar moraš preprosto preživeti.«
»Tega ne morem pojasniti, ampak ko si enkrat mama, se popolnoma spremenijo tvoja moč, pogum, vztrajnost. Življenje vidiš skozi drugačno prizmo.«
»K scenariju me je najbolj pritegnilo to, da je v tem pogledu popolnoma realističen, čeprav gre seveda za distopijo.«
»Drugič v zgodovini festivala si bosta dve umetnici izmenjali to prestižno mesto.«
»Veselim se predsedovanja žiriji in si nikoli nisem predstavljala, da se bom 40 let po tem, ko sem se udeležila Cannesa z 'negotovostjo mlade igralke', na festival vrnila v tej vlogi.«
»Že od nekdaj zelo uživam v gledanju filma v kinu in tudi kot režiserka poskušam posneti film v mislih, da bo gledan v temni sobi, polni neznancev, ki si bodo delili skupno izkušnjo.«
»Zdaj ga želim prikazati v mestih, kjer do zdaj še ni bil prikazan, na primer v manjših mestih, kot je Guvahati in podobno, saj smo v Bubanesvarju dosegli res dober uspeh.«
»Mislim, da Mumbaj hkrati obožujem in sovražim.«
»Vsa ta protislovja sem želela vključiti v film, saj sem tudi sama zelo zmedena glede mesta in svojih občutkov o njem.«
»Želela sem, da bi glavno vlogo odigrala kultna igralka. Toda vedela sem, da bo zelo težko najti igralko takšnega formata, ki bi se bila pripravljena spopasti s svojimi fobijami. Ko se je v pogovoru s producenti pojavilo ime Demi Moore, se mi je zdela zamisel odlična, toda rekla sem si: nikoli ne bo privolila. Ko sem nazadnje dobila pozitiven odgovor, sem bila res zelo presenečena.«
»si ne bo nihče prav dobro zapomnil naslova, dokler filma ne vidi. Ko ga bo enkrat videl, pa ga ne bo nikoli več pozabil.«
»Ona bo dobila finančno zaledje, on pa ameriško zeleno karto.«
»Že mogoče, da ima Ani rada zgodbo o Pepelki, ampak sama je vse prej kot nemočna princeska, ki bi jo bilo treba reševati.«
»Brez papirjev se lahko oseba preprosto razblini.«
»Z izjemo nekaj minut se celoten film razplete v sodni dvorani.«
»Beseda za besedo, pogled za pogledom in skozi telesno govorico se nam razkrivajo družbena protislovja sedemdesetih let v Franciji, ki pravzaprav spominjajo na današnja.«
»Dobimo pa tudi dober psihološki portret radikalne osebnosti, ki jo oblikujejo zgodovinske in socialne razmere.«
»Režiser Cédric Kahn s svojim minimalističnim pristopom, ki ga izpelje dosledno in brez prestopov začrtanih smernic, skozi osredotočenost na ključne podrobnosti pusti govoriti sami zgodovini.«
»sveti gral in ambicijo vsakega filmarja.«
»pozabljenemu junaku«
»Ljudje, kaj delate, ali v tej državi ne obstajajo zakoni?«
»Festival v Cannesu je največji in najpomembnejši svetovni filmski festival, njegov glavni tekmovalni program pa sveti gral in ambicija vsakega filmarja«
»izjemno premišljeno, od začetne ideje do realizacije in distribucije, vse je bilo natančno in spretno odmerjeno«
»še vedno ne more verjeti, kaj se dogaja«
»solidarnost in empatija«
»Edini razlog, da sem zapustil Iran, je bil, da bom lahko še naprej pripovedoval zgodbe moje dežele«
»Vsako jutro si vstajal ob petih zjutraj in se verjetno spraševal, kaj hudiča sploh delaš. No, to, kar si počel, je bilo klinčevo briljantno.«
»Ni treba, da ste kvir, da se borite za enakopravnost, ni treba, da ste bili žrtev kolonizacije, da veste, kako pomilovanja vredna je bila – biti morate samo zelo, zelo dostojno bitje.«