»… Takšna zavist namreč, sovraštvo, hudobija, ošabnost, napuh, objestnost, častihlepnost in pohlep po denarju, ki prihaja od hudiča in iz naše pokvarjene narave, so zanesljiva znamenja, predhodniki in glasniki propada in pokvarjenosti naše domovine.«
»Meščanu ne morem reči, da imava v mislih vsak nekaj drugega, ko rečeva čas. Njemu teče, meni meče polena pod noge. Ko rečeva polresnica: Njega ne zanima, meni zapre usta. Ko govoriva o naravi: Njega sprejema vase, mene uspava, odvrača me. Okruški, rja. On v svojem odsevu briše nezaželeno in se zažira v mojega. Ostajanje. Zanj je odgovor, zame večno vprašanje.«
»Razmišljal sem o tem, čemur je filozof Theodor Adorno rekel 'pozni slog', in o slavnem eseju kritika Edwarda Saida O poznem slogu, v katerem govori, kaj se dogaja z umetniki proti koncu njihovih karier.«
»Hadija Matarja obtožujemo, da je pri poskusu umora Salmana Rushdieja v New Yorku leta 2022 zagrešil teroristično dejanje v imenu Hezbolaha, ki velja za teroristično organizacijo, povezano z iranskim režimom.«
»Zvezna vlada zavzema stališče, da je obstajala podpora, preden se je to zgodilo. Mislim, da bodo morali dokazati, da je obstajala podpora kot del zarote, da bi lahko vložili obtožnico ali dobili obsodbo glede kakršne koli obtožbe, povezane s terorizmom.«
»V veselje in čast mi je, da bom posnel film o Salmanu Rushdieju, izjemnem romanopiscu, duhovitem, pronicljivem in odpornem človeku ter enem najpogumnejših branilcev svobode govora na svetu.«
»Navdušen sem, da Alex sodeluje z nami pri tem filmu. Že dolgo občudujemo njegovo sijajno delo, od Taxi to the Dark Side in Going Clear pa do nedavnega portreta Paula Simona. Ni boljšega človeka za to službo.«
»Ko je Kafka sam bral na glas, je njegov humor prišel do izraza. Tako smo se na primer njegovi prijatelji precej nezadržano smejali, ko nam je prvič dovolil prebrati prvo poglavje Procesa, in on sam se je smejal tako močno, da so bili trenutki, ko ni mogel več brati. Osupljivo, če pomislite na strašno resnost tega poglavja.«
»Kafka je avtor paralakse, paralaksa je zamik perspektive. Pogledamo z ene perspektive in vidimo ta turobni, klavstrofobični univerzum, iz katerega ni nobenega izhoda. Če samo malo zamaknemo perspektivo, vidimo komedijo in Kafko kot smejalca, ki ne more nadaljevati z branjem prvega poglavja Procesa zaradi tega, ker ga premaga smeh.«
»Dojel sem, da moram napisati knjigo, ki jo zdajle berete, preden lahko nadaljujem s čim drugim. S pisanjem bom končno sprejel stvarnost vsega, kar se je zgodilo, jo vključil v celoto svojega življenja. Ne bom se pustil odriniti kot žrtev, na nasilje bom odgovoril z ustvarjalnostjo.«