»Sodobne tehnologije vdirajo v vse pore našega življenja, družbe in kulture, tako da se nam ob posledicah pospešenega in naraščajočega (bio)tehnološkega manipuliranja ne postavlja samo vprašanje, kaj je človek, temveč tudi, kakšna je narava našega razmerja z živalmi, rastlinami in drugimi entitetami živega.«
»Menili so, da je to delo Rembrandtovega posnemovalca in da je morda nastala pred koncem 17. stoletja, torej niti ne v času Rembrandtovega življenja.«
»Je primer tega, kar je delal Rembrandt. Slikal je drobne študije starcev z izgubljenimi, melanholičnimi, zamišljenimi pogledi. Je tipičen primer tega, kar je Rembrandt slikal okoli leta 1630 v Leidnu.«
»Kritičnost je nujna, vendar ni dovolj, ker ne zmore družbene spremembe in kreacije nove možnosti. Potrebujemo umetnost, ki tudi in predvsem imaginira, ki skuša na novo zamisliti realnost.«
»Ampak gledališče in sploh umetnost nista samo to. Kritičnost je nujna, vendar ni dovolj, ker ne zmore družbene spremembe in kreacije nove možnosti. Potrebujemo umetnost, ki tudi in predvsem imaginira, ki skuša na novo zamisliti realnost. Torej ne le kritično presoja, ampak uprizarja, kar še ni misljivo. Umetnost je lahko resnično kreativna, lahko kreira to, česar še ni.«
»Hkrati pa se je pokazalo, da mediji, vmesniki in prenosniki, ne morejo zamenjati umetnosti v živo. Komunikacija je samo nakazana, gre le za informacijo in je komunikacija nepopolna, zato je pomembno, da dogodki potekajo v živo.«
»V svoji poeziji je Apollinaire naredil drzne, celo nezaslišane tehnične poskuse. Njegovi kaligrami so zaradi domiselne tipografske ureditve tako slike kot pesmi.«
»Na splošno je Apollinaire želel ustvariti učinek presenečenja ali celo začudenja s pomočjo nenavadnih verbalnih zvez in zaradi tega lahko velja za prednika nadrealizma.«
»Kot je povedal Divjak, ga naslov nekoliko straši, ker bi lahko namigoval na njegovo biografijo, vendar predstava črpa iz njegovih mladostniških uvidov in časa, ki je bil 'strašljivo podoben realnosti, ki jo živimo zdaj'.«