»Z rentgenom smo ugotovili, da slika ni bila zelo poškodovana. A vemo, da gre za 500 let staro umetnino in zato je razumljivo, da so bili izvedeni številni postopki.«
»Pogoji hranjenja in odnos ljudi do pomembnih umetnikov. Če taka umetnina pride v kraj, bodo ljudje ponosni, da jo imajo, morajo se naučiti živeti z njo in biti pozorni, kaj se z njo dogaja.«
»Vittore Carpaccio je avtor, ki je bil veliko preiskan, kosi, ki so v Sloveniji, si zaslužijo enak tretma kot tisti, ki so v tujini. Zdaj stopamo v to polje in se pridružujemo kolegom v tujini glede preiskav.«
»Z vrnitvijo nihče ne izgubi, prostor se dodatno kulturno opolnomoči. Tako za italijansko manjšino v Slovenijo in njene pripadnike, ki so ta prostor zapustili, in za Slovence bo kulturni prostor z vrnitvijo zadihal polnejše in bo tudi turistom predstavljal bolj kompletno sliko mest.«
»Od teh 100 jih je polovica ostala pri založbi Rizzoli in so bila bodisi poškodovana bodisi izgubljena – preostalih 50 je ostalo pri Albarettovih in jih je kasneje podedovala njuna hči Christina, ki je bila tudi Dalijeva krščenka.«
»Raziskovanje in potrjevanje pristnosti te slike je bil vznemirljiv proces in dejstvo, da je opazil to sliko na razprodaji, priča o velikem znanju trgovca z umetninami, ki jo je kupil takrat.«