22. julij 2020
»V kakšni meri ta odsotnost avtorske kritičnosti in zgolj popisovanja patološkega stanja posameznika pušča gledalca praznega, blokira njegovo lastno osebno in družbeno kritičnost in tako vzpostavlja nevarno območje vsega dovoljenega.«
Izjava sekretarke po ogledu predstave Psiho.
22. julij 2020
22. julij 2020
22. julij 2020
20. julij 2020
20. julij 2020
»Tam so bila dela Dalíja, Duchampa in drugih, a v središču je bil gramofon, ki je privabil največ pozornosti, gramofon z dlanjo, ki je dovoljevala, da pojava boža samo sebe v dejanju ženskega avtoeroticizma.«
Emmanuel Guigon opisuje osrednji pomen gramofona na razstavi v kontekstu nadrealistične umetnosti.
19. julij 2020
19. julij 2020
19. julij 2020
18. julij 2020
18. julij 2020
18. julij 2020
18. julij 2020
18. julij 2020
16. julij 2020
15. julij 2020
15. julij 2020
15. julij 2020
15. julij 2020
15. julij 2020
14. julij 2020
14. julij 2020
13. julij 2020
»Banksy skozi rezalnik ni spusti katerega koli svojega dela, ampak so Britanci leta 2017 Deklico z balonom izglasovali za svoje najljubše umetniško delo.«
Omenjeno je, da Banksy skozi rezalnik ni spusti katerega koli svojega dela, pri čemer so Britanci leta 2017 Deklico z balonom izglasovali za svoje najljubše umetniško delo.
13. julij 2020
13. julij 2020
12. julij 2020
12. julij 2020
12. julij 2020
11. julij 2020