»S pomočjo analognih tehnik in vključevanjem naravnih elementov – morske vode, sončne svetlobe, naplavin – razvija fotografski jezik, ki ni podrejen nadzoru, temveč se odpira nepredvidljivim transformacijam.«
»Ko sem bil najstnik, takoj po drugi svetovni vojni, je na Japonsko prišla ameriška popkultura, ki je pritegnila mlade. Zelo pomembno se mi je zdelo, da dokumentiram vse, kar se dogaja, zato sem mamo prosil za fotoaparat.«
»Takrat nisem vedel, kdo to je. Vprašal sem postrežčka hotela, v katerem sem bil nastanjen. Fotografija, ki sem jo videl, je name naredila tak vtis, da sem vedel, da moram na enega od njegovih koncertov.«
»Ko sem bil najstnik, takoj po drugi svetovni vojni, je na Japonsko prišla ameriška popkultura, ki je pritegnila mlade. Zelo pomembno se mi je zdelo, da dokumentiram vse, kar se dogaja, zato sem mamo prosil za fotoaparat. Čeprav si ga ni mogla privoščiti, je naredila vse, kar je bilo v njenih močeh, da bi mi uresničila željo.«
»Dva tedna po tem, ko sem videl plakat, sem dobil priložnost, da sem šel na enega od njegovih koncertov - eden od mojih prijateljev, japonski stilist, ki je delal za oblikovalca Kansaja Yamamota, je takrat oblačil Bowieja.«
»Umetniki se vsak na svoj način sprašujejo, kakšen simbol je, ali samo pozitiven ali tudi negativen, in pa seveda tudi kaj z njim narediti. Gre za neke ideje, kako vzpostaviti nove modele revitalizacije.«
»Pred več kot triindvajsetimi leti so se mi na sliki pojavili štirje krogi, ki so postali moja slikarska stalnica, vse drugo se od takrat spreminja. Podobnost slik je vedno zunanja (štirje krogi), razlika pa oblikuje jedro mojega slikarstva (ponavljanja). Zvest sem neminljivemu v minljivem.«
»Umetnica je posameznike, ki so zaposleni na mednarodnih sodiščih in v organizacijah za človekove pravice in mednarodno pravo, povabila, naj izberejo cvet za cvetlični aranžma.«
»S preučevanjem njihovega zgodovinskega pomena kot vizualnih orodij, ki različnim oblikam oblasti podeljujejo simbolni status in legitimnost, se umetnica ukvarja s kompleksnim prepletanjem med vizualno reprezentacijo, zaznanimi hierarhijami moči in vlogo umetnika kot posrednika v tej konstelaciji.«