»Pozicije glavnih akterjev, tako v sodobnosti kot v antični drami, namreč niso vedno jasne. Največja junakinja antične drame - po Žižkovem mnenju - ni dobra oseba.«
»Izstop iz sistema seveda ne more biti preprost. Revolucije je treba ponavljati, a ob tem se neizogibno postavlja vprašanje: ali ni v revolucija vedno le želja po novem gospodarju? O tem sem poskušal razmišljati v filmu, ki je asociativen in želi pustiti gledalca, da sam pride do svojih zaključkov.«
»In tudi če je bančni direktor po naravi filantrop, soliden delodajalec in, lahko bi rekli, socialno čuteč človek, je še zmerom predstavnik družbenega sloja, ki živi na račun drugega, ki izkorišča revne in ki si s filantropijo zgolj lajša slabo vest.«
»Že sam Calderon de la Barca razvije dramski stil, ki ga imenuje konceptizmo. S tem konceptizmom združuje različne nivoje dramatike znotraj enega samega dela, združuje tragično, commedie dell'arte, ljubezenske zgodbe in ostalo.«
»Ponižen sem v družbi številnih pisateljev, ki sem jih proučeval in občudoval. Ta predstava je ljubezensko pismo, od koder prihajam, in ljudem, ki so me vzgajali in me še vedno ljubijo in podpirajo.«
»Skrbnica Pulitzerjeve nagrade Marjorie Miller je gledališko igro opisala kot 'smešno, pretresljivo igro, ki Hamleta spretno prenese na družinski piknik na ameriškem Jugu, da bi se spopadel z vprašanji identitete, sorodstva, odgovornosti in poštenja'.«
»Zgodba Trigrada človeško usodo in naravo postavlja drugo ob drugo, igra se z njuno neizbežno povezanostjo in ob tem preizprašuje sodobna vprašanja nadvlade denarnih interesov nad naravo in tradicijo.«
»Pri seriji je predvsem več časa za raziskovanje različnih vidikov zgodbe in psihologije likov – ampak to te lahko hitro zavede na stranpoti, ki so same zase ravno tako zanimive, nimajo pa zares stika z osnovno premiso.«
»Idealno bi bilo, če bi Televizija Slovenija lahko v neki srednjeročni prihodnosti v glavni gledalski sezoni – od sredine septembra do začetka junija – enkrat tedensko predvajala vsaj eno epizodo izvirne slovenske nadaljevanke.«