Ključna beseda: kapitalizem

12. junij 2024
12. junij 2024

»Kar ostaja, so univerzalne norosti in neumnosti družbe; čas teče, stvari pa ostajajo iste.«

V galeriji Equrna so zapisali misel Mihe Majesa, ki povleče vzporednice med njegovim delom in delom Francesca de Goye.
21. marec 2024

»Vsaka generacija ima svojo konotacijo, kaj je to ameriški sen.«

Igor Pison je povedal, da je vsaka generacija ima svojo konotacijo, kaj je to ameriški sen.
21. marec 2024

»Našla človeka, ki se je znašel v deziluziji zahodnjaške kulture, katere imperativ je fascinacija z osebnim uspehom in skrajno individualnostjo.«

Polona Juh je menila, da je igra, ki je bila napisana v dobi socializma, v današnjem času kapitalizma zelo aktualna.
21. marec 2024

»Albee sem je rekel, da je njegovo besedilo napad na družbo, ki je zamenjala resnične vrednote za umetne.«

Polona Juh je poudarila, da Albeejevo besedilo napada družbo, ki je zamenjala resnične vrednote za umetne.
21. marec 2024

»Uprizoritev je po njenih besedah 'eksistencialna absurdna drama, saj se neposredno dotika današnjega človeka, pa čeprav na ravni onkraj'.«

Polona Juh je opisala uprizoritev kot 'eksistencialno absurdno dramo', ki se neposredno dotika današnjega človeka.
24. februar 2024

»Na ladji živite razkošno, medtem ko se preostali svet utaplja.«

Izjava enega od likov iz filma Trikotnik žalosti, ki opisuje družbeno razslojenost.
13. junij 2023

»Bil je dobre sorte.«

Člani 'stare garde' so se spominjali Logana Roya kot 'dobre sorte' v seriji Nasledstvo.
13. junij 2023

»Rad vas imam, ampak niste resni ljudje.«

Logan Roy je svojim otrokom povedal, da jih ima rad, a da niso resni ljudje v seriji Nasledstvo.
13. januar 2023

»Posledice vojne in znanje, pridobljeno v vojaški šoli, tako predstavljajo referenčno polje njegove umetniške prakse.«

Osnovno slikarsko izobrazbo danes združuje z novimi mediji in konceptualnimi strategijami v pluralistične, angažirane in subverzivne pristope k sodobni umetnosti.
13. januar 2023

»Kako je smrt artikulirana preko kanalov sodobnega komuniciranja in kako se širi preko medijev?«

Umetnik skozi razstavljena dela prevprašuje tudi posmrtno reprezentacijo novih medijskih naprav v obliki predmetov, vklesanih v kamen.