»Če se preveč držimo pravil Pavliha ima to smolo, da se preveč drži pravil, vendar ob napačnem trenutku, zato ga vedno polomi.«
»Mami dela denimo velike težave, vendar se v torkovi radijski igri na Prvem Pavliha ali Človek, ne jezi se po predlogi Ervina Fritza najde nekdo, ki ga vzljubi prav takšnega, kakršen je.«
»Gre za adaptacijo istoimenske zgodbe iz zbirke Okroglih povesti francoskega avtorja Honoréja de Balzaca.«
»Gre za veselo, radoživo kriminalko, v kateri se, kot se za takšen žanr tudi spodobi, vse razkrije šele na koncu.«
»Twain je sovražil nasilneže. Udarjal je navzgor, ne navzdol. In globoko, globoko je sočustvoval s šibkimi.«
»Ljubil je Ameriko, vendar je vedel, da je globoko zgrešena.«
»Ko je O’Brian sprejel nagrado Marka Twaina, je bil to zelo drugačen kraj. Danes so naznanili dva člana upravnega odbora: Bašarja Al Asada in Skeletorja.«
»Ti si genij, prijatelj moj.«
»Ti si absolutni velikan v svetu komedije.«
»Naša država je doživela veliko različnih globokih sprememb in mislim, da bom tukaj posebej zato, da počastim Marka Twaina in ljudi, ki jih ta nagrada predstavlja.«
»Lahko bi objekt po novem poimenovali po Royu Cohnu.«
»Pozdravljeni, kaj ste nam dobrega pripravili v prihodnosti?«
»Cikel avstrijskega filma.«
»Ojej, kako pa to izgleda? Ali niso to sami zateženi filmi?«
»Ne, niso samo zateženi filmi.«
»Njeni tekoče izpisani dialogi so ostri, neposredni in zato tako zelo komični.«
»Komu gori dobra študija značajev in odnosov, odlična in čustveno neprizanesljiva komedija nravi, ki posameznike razkriva v njihovi majhnosti in bedi.«
»Zadnje ure leta, ki naj bi prinesle mirno slovo od starega leta, srečo, veselje, rajanje in harmonijo v krogu najbližjih in najljubših, se namreč v tokratni komediji zaostrijo v trenutek, ko na dan izbruhnejo zamolčane resnice, zamere, konflikti in frustracije v vsej svoji ironični komičnosti.«
»Osrednja junakinja, samska mlada ženska, študentka v glavnem mestu, v tokratni igri nima besede.«
»Igra je parodična kriminalka egoizma in pogoltnosti kot prevladujoče lastnosti odnosov med družinskimi člani.«
»Zgodbe iz zakladnice slovenskega ljudskega slovstva sta v zaokroženo pripovedno celoto povezala dramska igralca.«
»Morda je zato skrajni čas, da se večkrat in pogosteje vprašamo, zakaj, in tudi zahtevamo odgovore.«
»Plejada socialno, generacijsko in značajsko različnih osebnostnih profilov ljudi jo nagovarja, sprašuje, spravlja v neprijeten položaj ali pa se iskreno čustveno odzove.«
»Igro je leta 1997 zrežiral Aleš Jan.«
»Kakšen bi bil svet brez zakajev in vprašajev?!«
»Vesela sem nagrade, ampak predvsem mi je pomembnejše, da je tudi predstava dobila nagrado, saj se mi zdi, da si zavod Emanat to neskončno zasluži, tako kot tudi vsi ustvarjalci predstave. Hvala žiriji, da jih je oz. nas je prepoznala.«
»Zdi se mi pomembno, da se uveljavijo druge prakse v uprizoritvenih umetnostih, in to je lutkovno gledališče, prostorsko prilagojeno gledališče, performans in predvsem gledališče z nekim nekonvencionalnim pristopom do gledalcev. Zelo sem zadovoljen, da sem v tem kontekstu prejel nagrado, drugače pa se mi zdi, da si vsak projekt zasluži neko posebno obravnavo.«
»Sodoben in kritičen je že sam način uprizoritve, ki nam ga v prologu razloži Mlakar, preden se prelevi v Uga, lik iz komedije. To je teatro povero, revno gledališče, ki nima denarja za scenografijo, zato je scenografija mentalna v gledalčevi glavi. Tudi prenekateri gledalec nima denarja za razkošno scenografijo lastnega življenja.«