»Skrbnica Pulitzerjeve nagrade Marjorie Miller je gledališko igro opisala kot 'smešno, pretresljivo igro, ki Hamleta spretno prenese na družinski piknik na ameriškem Jugu, da bi se spopadel z vprašanji identitete, sorodstva, odgovornosti in poštenja'.«
»Podobo kogar koli izmed nas, ki se v sodobnem času izolacij, stisk in zaostrenih situacij znajde sam s seboj in svojimi strahovi.«
»Predstava je samo kraj, kjer so misli in čuti notranjosti nekoga, ki se bori z lastnimi demoni.«
»Če igralec ni dovolj zbran ali dela nekaj na pamet, se podre vse. Zato je bila ta predstava zame velik izziv.«
»Zgodba Trigrada človeško usodo in naravo postavlja drugo ob drugo, igra se z njuno neizbežno povezanostjo in ob tem preizprašuje sodobna vprašanja nadvlade denarnih interesov nad naravo in tradicijo.«
»Pri seriji je predvsem več časa za raziskovanje različnih vidikov zgodbe in psihologije likov – ampak to te lahko hitro zavede na stranpoti, ki so same zase ravno tako zanimive, nimajo pa zares stika z osnovno premiso.«
»Trigrad je na neki način zelo slovenski, kaže nas z našo temno platjo vred.«
»Ves čas se sicer zaletavamo ob splošne pojme, ki nam jih servira družba in do katerih se opredeljujemo.«
»Igralec nisi takrat, ko si nadeneš kostum in zdrdraš besedilo – igralec mora imeti prostor, da v dani situaciji spreminja, nadgrajuje in inovira.«
»Nastajati morajo ambiciozni projekti, ne pa samo skupki prizorov, v katerih se ljudje pogovarjajo za mizo.«
»Idealno bi bilo, če bi Televizija Slovenija lahko v neki srednjeročni prihodnosti v glavni gledalski sezoni – od sredine septembra do začetka junija – enkrat tedensko predvajala vsaj eno epizodo izvirne slovenske nadaljevanke.«
»Za režijo tega dela so me nagovorile tri močne zgodbe, ki jih je avtorica besedila na neki način zelo preprosto izpisala, hkrati pa vsako zadela v samo srž.«
»Začenja se že v preddverju. Pri gledalcih smo želeli doseči zavedanje, da smo skupaj na tem dogodku in da te nekdo, v našem primeru klovn, uvede v dogodek.«
»Tekst je zelo zahteven, fascinanten in subtilen. Ko sem ga prvič prebral, sem dobil samo neki občutek, ampak ga nisem res razumel.«
»Tega nismo zmožni niti v družini ob smrti mame.«
»To je v teh časih, ko vendarle še pustoši covid-19, odlično.«
»V Tednu slovenske drame vsako leto v mestu vlada posebno vzdušje.«
»Gre za posluh in spoštovanje do gledalcev z naše strani in odzivnost ter neko željo po igranju z njihove strani.«
»Nihče ne piše tako pretresljivih dram.«
»Britanska kritika ga označuje za enega največjih pisateljev našega časa oziroma kar za pisatelja številka ena.«
»Že njihovi preprosti naslovi – Laž, Resnica, Oče, Mati, Sin – dajejo občinstvu vedeti, za kaj gre.«
»In gre za teme, ki nas ob svetovnih gospodarskih krizah in pandemiji vrnejo domov.«
»Nemara je prav dom freudovski izvir vseh travm in psihoseksualnega (ne)zadovoljstva.«
»Če bi bila jaz slepa, bi bila pa najbrž slikarka?«
»sebe vidi kot prevodnik«
»Zeller na stilno prepoznaven in izpiljeno minimalističen način, s skopimi, a enigmatično dvoumnimi stavki v tekočem dialogu, predvsem pa z neprestanim spreminjanjem perspektive izrekanja 'objektivne resnice' razgrinja pred gledalci čustveno izvotljene odnose v družini.«
»Avtor se spretno poigrava z realnostjo izrečenega, ki jo gledalec po koščkih sestavlja iz prizora v prizor skozi labirint mamine stiske.«
»Režiser je besedilo označil za črno farso, ki 'prikazuje labirint čustev med ženo in možem ter materjo in sinom, in ko poskuša odgovoriti na vprašanje, ali lahko ljubimo preveč, odzvanja kakor bolesten odmev'.«
»Besedilo, ki je nastalo, je nekaj popolnoma drugega. Označila ga je kot 'provokativno, zahtevno in inovativno'.«
»#punceinpolpunce so 'poskus upora proti tradicionalizmu in antiintelektualizmu, nekakšna aristofanovska utopija, ki verjame v nenasilne spremembe, tudi v gledališču'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju