»Najpomembnejše je, da mladostniki svojih težav ne potlačijo, ker se to lahko konča tudi tragično.«
»Vzgojen sem na način, da bomo kot družba napredovali le s sodelovanjem in medsebojno pomočjo in da se bomo le tako lahko imeli lepše.«
»Kampanja Odpikajmo nasilje, ta akcija štirih pik, je za moje pojme vredna nagrade, da se je sploh zagnala in da se o tem govori.«
»Ključno je, da se mladostniki v stiski zavedajo, da niso sami in da se lahko na nekoga obrnejo.«
»Pogosto je tako, da imajo 'čudovite' zglede v nas, odraslih.«
»Zelo enostavno je sicer reči, da ni časa. A marsikdaj si ga enostavno moramo vzeti.«
»Imam seveda izkušnje, tudi sicer delam z mladino in otroci in vse to pride prav, ampak ko ti mlado bitje govori o tem, da želi končati svoje življenje, takrat pa je pa najbolj hudo.«
»Prepoved in omejevanje konsenza lahko učitelje in učiteljice potisneta v vlogo policajk in policajev, ki bodo tihotapcem telefonov pregledali žepe, torbe in telesa. Je to res ustrezna pot, po kateri naj se razvija sodobna šola? Morda pa si nekateri želijo prav tega.«
»Pobuda je reakcija na stanje na področju prekomerne rabe zaslonov. In stanje je alarmantno, najranljivejši pa so prav otroci in mladostniki. Nedopustno je, da naši otroci odraščajo na tak način, kot danes odraščajo.«
»Otroci so naša prihodnost in če na tem mestu ne bomo nič naredili, si napovedujemo uničenje.«
»Dejstvo je, da so zasloni nepogrešljiv del našega vsakdana, potrebno jih je uporabljati po pameti. Nespametna in prezgodnja raba ima škodljive posledice na zdravje in razvoj otrok.«
»Pozornosti imamo vse manj. In tudi sam opažam, da se ne morem več posvetiti bistvenemu.«
»Pričakujemo, da pripravi celoviti načrt preprečevanja negativnih posledic uporabe mobilnih telefonov v šolah.«
»Koloniziramo celotno življenje tega otroka.«
»Šoli je potrebno vrniti status izobraževalnega prostora, kjer obstaja prostor za razmišljanje, ne pa podaljšek najstnikove spalnice.«
»Mobilni telefoni in tablice ne sodijo v šolo, ne med odmori ne med poukom.«
»Kar naenkrat so bili povsod po šoli ekrani in šele kasneje smo se začeli pogovarjati o posledicah.«
»To povečuje tveganje, ki so mu izpostavljeni otroci, med drugim neprimernim primerjalnim kulturam, pritiskom, da so stalno na voljo, in škodljivim vsebinam.«
»V trenutku, ko otroku damo mobilni telefon, koloniziramo celotno življenje tega otroka.«
»Zdravilo shranjujte nedosegljivo otrokom!«
»Zdravstveni delavci naj ob vsaki izdaji zdravila svetujejo in opozorijo na posledice nepravilne ali čezmerne uporabe zdravil.«
»Gre za to, da pripravlja odgovore na vprašanja, ki pa so lahko tudi napačni, ampak na način, da je to izredno težko prepoznati.«
»Ti klepetalni boti tako dobro simulirajo človeška čustva, človeško razmišljanje in govor, da to mlade zelo hitro zavede, da začnejo zaupati, govoriti o svojih težavah.«
»Neko fotografijo, na kateri je človek, sošolec ali sošolka, lahko aplikacija čisto enostavno obdela tako, da nastane gola fotografija.«
»Pomembno je, da se javnost izobražuje o varni in odgovorni rabi tehnologij.«
»Evropska unija želi zato okrepiti razvoj umetne inteligence in s tem tudi gospodarsko konkurenčnost.«
»Zdaj se je pritisk na Evropsko unijo še povečal, saj je ameriški predsednik Donald Trump močno sprostil omejitve domačim tehnološkim velikanom.«
»Gre za to, da pripravlja odgovore na vprašanja, ki pa so lahko tudi napačni, ampak na način, da je to izredno težko prepoznati.«
»Ti klepetalni boti tako dobro simulirajo človeška čustva, človeško razmišljanje in govor, da to mlade zelo hitro zavede, da začnejo zaupati, govoriti o svojih težavah.«
»Neko fotografijo, na kateri je človek, sošolec ali sošolka, lahko aplikacija čisto enostavno obdela tako, da nastane gola fotografija.«