Zdaj govori umetnica

Kaj so govoril/i posamezniki v vlogi umetnica

8. december 2021
4. december 2021

»Zacheta izpade iz mednarodnega obtoka, kar bi pomenilo veliko, velikansko izgubo za poljsko umetnost in umetnike, ki so vzpostavili mednarodni položaj poljske umetnosti po politični transformaciji leta 1989.«

Tudi Zuzanna Janin ni nič manj pesimistična, saj lahko po njenem mnenju 'Zacheta izpade iz mednarodnega obtoka, kar bi pomenilo veliko, velikansko izgubo za poljsko umetnost in umetnike, ki so vzpostavili mednarodni položaj poljske umetnosti po politični transformaciji leta 1989.'
30. november 2021

»Ne morem delati tam, kamor moji ljudje ne morejo iti.«

Josephine Baker je zavrnila ponudbo Copa Cityja in se ni mogla prepričati niti menedžerja kluba Ned Schuylerja.
30. november 2021

»To je tako preprosto.«

Josephine Baker je odločno zavrnila ponudbo Copa Cityja in pojasnila menedžerju Nedu Schuylerju, da ne more delati tam, kjer njeni ljudje ne morejo iti.
30. november 2021

»Prejšnji časi niso šteli. Zdaj je drugače. Vesela sem, da sem tukaj in da lahko nastopam v tem mestu v teh okoliščinah, ko so lahko tukaj moji ljudje, da me vidijo.«

Josephine Baker je ob nastopu v Copa Cityju leta 1951 izrazila veselje, da lahko nastopa v domovini in da so sedaj lahko tudi njeni ljudje prisotni.
13. november 2021
23. september 2021

»Kaj res, v Ljubljani? Kaj te moti?«

Katharina Cibulka izraža začudenje nad vandalizmom svoje instalacije.
23. september 2021

»Kaj te moti?«

Katharina Cibulka sprašuje o motivih za vandalizem njene instalacije.
2. september 2021

»Obiskovalec je zato pomemben del. Brez njega dogodek ne obstaja.«

Petra Varl je poudarila pomen obiskovalca v svojem projektu, kjer brez njega dogodek ne obstaja.
2. september 2021

»Že tam sem izločila figuro in se naslonila na sam ambient, na prostor in svetlobo v prostoru.«

Petra Varl je opisala svoje prejšnje umetniško delo, kjer se je naslonila na ambient, prostor in svetlobo.
29. junij 2021

»Prtički evocirajo skupno pojedino, ki bi jo lahko pričakovali po odprtju kakšne razstave in ob kateri se hkrati ustvarja prostor diskusije.«

V umetniškem delu Din-din Din (2018) preizprašuje socialno dimenzijo umetniškega sistema ter izkušnje marginalizacije nezahodnega na Zahodu.