»v filmu oblikujejo pomeni skozi ponavljajoče se filmske motive ter druge filmske elemente«
»V osnovi gre za to, da lahko ločimo ta dva jezika in da ima vsak svojo sporočilnost, je pa to tudi zahvala tekstom, ki so spodbudili razmišljanje o teh podobah, ki so večinoma naslovnice knjig.«
»Feministka si lahko samo, če imaš svoj denar. Mislim, da je to prvi pogoj. Nekje lahko ženska pride do svojega denarja, nekje ne. Ampak ko imaš denar, imaš izbiro, prej ne, tako da je v prvi vrsti treba delati v neki kolikor toliko brezrazredni družbi, da bi lahko uveljavili tudi feminizem.«
»… tam ni več iste krvi / večnost je laž laži / koncept obljube ne zdrži / resnica je v tem / da vse beži / resnica je vsak / trenutek in / potem ga več ni / resnica je / da zdaj me srečaš / takšno in čez trenutek / zavržeš me drugačno.«
»Še večja groza / od vseh groz / v človeku / je groza, / ko imaš čas se z grozo soočiti. //...// Dotik / je vpoklican / tam, / kjer besedi / spodleti.«
»Narejena sem / iz kože na podplatu, / ki vse čuti. / Preživela sem / rod za rodom / in sem izpred / tega časa. / Moja globoka rana / so globalna vrata. / Členek sem, / na katerem se obračata / divjina in beton. / Članek sem / v National Geographicu.«
»Nič božjega ni / na meni. / Razen njegove sence, / ko me hoče skrit / pred / svetom, / pred / teboj, / ki si svet. / Ti sam / si Bog, / ki si ga / lačna. / Jej.«
»Kako naj tržim / svoje možgane, / da bom preživela. / Vem, da nič ne vem / in da vse znam.«
»Katera pesem več obžaluje, zamolčana ali izpeta?«
»Takšna zasnova uprizoritve nudi razmislek ne samo o vsebini, ampak nudi samorefleksijo gledalcu, zakaj se odloča, kot se odloča.«
»Poleg tega se Varja loteva tem, ki zarežejo v polja, o katerih naj bi se morda raje govorilo v drugih kontekstih, ne pa skozi pisanje, ker so preveč intimna, preboleča, preveč specifična in komu preveč tuja.«
»V kontekstu mojih projektov je vedno, da se večinoma ukvarjam s tem, kako antropološki odtis vpliva na druge organizme, s katerimi si delimo svet.«
»V svojem delu se ukvarja predvsem s problematiko urbanega prostora in tanko mejo med zasebnim in javnim prostorom.«
»s predstavo želijo uprizoriti paradoksni moment med popolno osvobojenostjo in strogo disciplino, ki jo zapoveduje gibanje.«
»v trčenju svobode in discipline prepozna nastajanje smislov in nesmislov, v katere je venomer ujeto živo, misleče in plesoče.«
»Potrebujemo take, kot je bil Gandi.«
»Potrebujemo Mandele, ljudi visokih moralnih načel.«
»Po njih se moramo zgledovati.«
»Potrebujemo nove junake.«
»Naš trenutni svet jih nima.«
»Res sem hotela storiti to, pomembno je.«
»Na MoMo je prišlo 850 000 ljudi, največ za živega umetnika.«
»Umreti ni težko, težko je biti performer.«
»Zdaj ne več.«
»Ni govora. Rada bi dočakala najmanj 103 leta, kot moja babica.«
»Na začetku je bil res body art. Izumil ga je Vito Acconci, ameriški pisatelj.«
»Ljudje so spali pred muzejem.«
»Na to sem pa zelo ponosna.«
»Zanimalo me je, ali lahko pripravim 275 000 ljudi, da izkusijo brezpogojno ljubezen, v tišini.«
»Umetnost nima spola.«