»osupljive stvari«
»V Italiji je bila tehnika chiaroscura v rabi od zgodnjega 14. stoletja naprej: umetniki so imeli risbe na tonirani podlagi za študije figur in kot del priprave za slike.«
»Upodobitve živali Pšenice Kovačič so neke vrste karakterne analize in pravi psihološki portreti živali.«
»Gre za digitalno kolorirane originalne prostoročne risbe.«
»Besedilu sledi zgolj toliko, da iz njega jemlje akterje dogajanja, vse preostalo prepušča lastni domišljiji in doživljanju živalskega sveta.«
»Že Hegel je v svoji Estetiki zapisal, da pride v prostoročni risbi umetnikov duh najbolj neposredno v spretnost roke in izrazi vse, kar je v njem.«
»Risbi posveča na zelo poglobljen način, živali pozna izredno dobro, je analitičanka tako zunanje pojavnosti živalskih likov, obenem pa se študijsko poglablja v njihov notranji svet.«
»Risba predstavlja izraz njegovih vsakodnevnih zaznamkov in artikulacij, ki jih umetnik intuitivno zasluti v specifičnih koordinatah, v katerih za en sam mimobežen in težko ulovljiv trenutek sovpadeta sedanjost in preteklost, tostransko in onostransko.«
»S tem ko so risbe postale slike, bi jih v bistvu morali označevati dve letnici nastanka, prva je letnica nastanka risbe, druga pa letnica umetnikove preobrazbe risbe v sliko.«
»Risbe, ki so po naravi krhke, je torej na neki način 'ovil' v platno ter jih simbolično balzamiral in mumificiral.«
»V opusu Mirsada Begića ne najdemo ničesar, kar bi ustrezalo ali se poskušalo priličiti takšnim ali drugačnim modnim zahtevam.«
»To je storil s kaširanjem in ročnimi intervencijami, s katerimi je intimne risbe, lastna majhna zrcala, spremenil v slike, ki bodo zdaj na ogled javnosti.«
»Zunanji del ušesa se mi je od nekdaj zdel najbolj likovni del obraza, to nastajanje in minevanje lepote uhlja pa tenkočutno ponazarjajo prav Markove risbe.«
»S Pogačnikom sva odraščala v mestu, kjer se Kokra izliva v Savo, bila sva sošolca v gimnazijskih klopeh, na Laborah, od koder je prelep razgled na legendarno mestno veduto, sva s pomočjo družic tiskala OHO-jevske publikacije in navsezadnje sva tudi oba nagrajenca Prešernovega sklada.«
»Uhelj naj bi bila tista najtišja, stiha in upodobitve vredna stvar v tej poetiki prispodob in preoblikovanj.«
»Te velike, drzne in barvite študije kažejo, kako vznemirljiva je postala umetnost risanja v tem času.«
»Risbe zaradi svoje krhkosti ne morejo biti stalno na ogled, zato bo razstava edinstvena priložnost, da lahko od blizu vidimo tako širok spekter risb in dobimo vpogled v misli velikih italijanskih renesančnih umetnikov.«
»Čeprav je v zadnjih 50 letih ostajala atribucija Tizianu vprašljiva, so naši kuratorji Kraljeve zbirke prepričani, da je tehnika črne krede na modrem papirju značilna za umetnika.«
»Italijanske renesanse brez risbe ne bi bilo. Je v središču vsakega ustvarjalnega procesa.«
»Najverjetneje so bili priča spopadom v amfiteatru in na ta način prišli v stik z ekstremnimi oblikami uprizorjenega nasilja.«
»Borčićeve risbe, slike in grafike lahko vsebujejo množico prostorov, ki delujejo kot popolnoma odprti prostori, ki nam v posameznih risbah in grafikah kažejo neskončne prostore. Lahko pa nas sooči z množico odprtin, ki se odkrivajo kot okvirji ... Zdi se, da nam prikazujejo svojo materialnost in predmetnost. Umetnik stalno ustvarja in vzpostavlja trden, zgoščen svet oblik, ki dopolnjujejo ogled in pogled nanje. Oblikam iz resničnega videza likovne narave (morskih školjk) se (pri)bliža do potankosti.«
»Ta obleka je bela in spominja na poročno obleko, ni živela dovolj dolgo, da bi me videla kot nevesto.«
»V vsaki risbi sta bila veselje in lepota. Imela je zelo resen pristop.«
»Roza je bila Angelinina najljubša barva. Razmišljam o Angelini. Upam, da je ta večer z nami in da je zadovoljna s tem, kar počnemo.«
»Verjamemo, da opazuje, kaj počnemo in naredili bomo vse, da bo ponosna, tako kot smo bili mi nanjo.«
»Smeh se mi zdi pri mojem delu ena od možnih poti, ne pa tudi cilj.«
»Ko ustvarjam, običajno izhajam iz neke izhodiščne teme, potem pa naredim cikel zaključenih slik.«
»Ali vsak dan delate? Pri tem imam v mislih predvsem risbo, s slikanjem je verjetno nekoliko drugače.«
»Z razstavo želimo predstaviti večplastno ustvarjanje Sedmaka. Ne zgolj kot slikarja, grafika in risarja, ampak tudi kot ilustratorja.«
»Izbor del v različnih tehnikah zajema vsa obdobja Sedmakovega ustvarjanja in njegovega skoraj 50-letnega opusa.«