»Šolniki so prav nasprotno z mojimi strahovi dobili občutek, da film postavlja njihovo muko na vidno mesto, da se o njihovih stiskah kar naenkrat več govori.«
»Ali bi prijavil nekoga, ki dela s teboj? Stalen odgovor na to je bil 'ne'. Kaj je razlog za ta 'ne', pa je zgodba filma.«
»Ta odhod domov sem načrtovala kot prikaz prelivanja v stanje, ko stvari postajajo osebne. Ko služba postane zasebna muka, ki jo živiš 24/7.«
»Film je bil v razvoju šest ali sedem let, veliko različic scenarija smo morali prekopati, da je nastala zgodba, ki je obenem osebna in vpeta v kolektiv.«
»Moja Vesna«
»Zaslutimo občutje večne obveze do zadovoljevanja pretiranih pričakovanj, saj je to edini način za dosego priznanja in ljubezni – to se mi je zdelo izjemno zanimivo in univerzalno obenem.«
»Osamljenost znotraj tujega sveta je huda, še posebej, če v tej osamljenosti predeluješ težke stvari.«
»Loti ni nikoli prebrala scenarija in nikoli se nisva zares pogovarjali o širših temah filma.«
»Orkester ni samo naslov filma, je tudi prispodoba. Filmski liki delujejo usklajeno samo pod dirigentovim vodstvom, medtem ko so njihova življenja povsem neorkestrirana.«
»Slovensko kinematografijo bo zastopal film Moja Vesna slovenske režiserke v Avstraliji Sare Kern«
»Ko mi je producent pokazal elektronsko sporočilo, kjer je pisalo, da je film nominiran za evropsko filmsko nagrado, mi je šlo na jok. To je nekaj, kar sem si tiho želela že od same premiere filma. Zaradi tega uspeha bo film Babičino seksualno življenje videlo še več ljudi in to je največje darilo za nas, ustvarjalce filma in tudi za vse ženske, ki so v preteklosti, in ki še danes v podrejenem položaju trpijo v nasilnih odnosih.«
»popolne družine«
»vaja za Odrešitev«
»Verjamem, da bo imelo to pomemben vpliv na duševno stanje družbe, če te ustanove ne delujejo ali niso na voljo v katerem koli mestu ali družbi.«
»Gre za razprave o pogledu na svet z vidika privilegiranih v sistemu kapitalizma, ki povzroča določene zlorabe, ampak ga zaradi lastnih koristi in šibkosti ne moremo zamenjati, ali pa se niti ne zavedamo, kako drvimo v katastrofo.«
»Ta konfliktnost in izkrivljenost resnice nas je navdihnila, da smo poskušali ustvariti uprizoritev, ki bi omogočila meditacijo o ključnih vprašanjih reševanja sveta.«
»Če nam bo uspelo ljudi vsaj malo razjeziti, smo naredili veliko delo.«
»Z ironijo podčrtana mojstrska dekonstrukcija romantične ljubezni.«
»LaBeoufov proces ni v skladu z etosom, ki ga zahtevam pri svojih produkcijah ... Njegov proces terja, na neki način, srborito energijo, in osebno ne verjamem, da to pripomore k najboljšim igralskim dosežkom.«
»Veš, zdi se mi, da bo tole streznitveni trenutek za gospodično Flo. Rada bi vedela, ali bi bil pripravljen poskusiti z mano, z nama. Če se res zavzame, če se od te točke naprej preda s srcem in dušo in če se lahko pobotata – spoštujem tvoje stališče, spoštujem njeno – ampak če bi vama uspelo, kaj praviš? Mi boš sporočil?«
»Vodilo mi je bilo, da se mlada in starejša Marica prepletata v dialogu, da so zaključene celote, ki doprinesejo gledalcu določen akcent, vpogled v dogajanje. Fokus je bil prikazati jo kot žensko, ki je živela v tem določenem času, poskušala bila pripravljena narediti nekaj več, se izpostaviti, preseči dogajanje v svoji okolici in uresničiti, kar je želela.«
»Vse scene, ki jih je posnela Lučka Počkaj, smo naredili v našem studiu, morali smo dobiti posebno dovoljenje zaradi epidemije. Na koncu smo posneli v rekordnem času, v dvanajstih urah. Snemanje je bilo zelo zahtevno zaradi mask in vsega v zvezi z epidemijo. Lučka je vse izpeljala z izjemno potrpežljivostjo, igralsko ustvarjalnostjo, trudom in izredno koncentracijo.«
»Trojanke so postavljene v prostor in čas, ki ga ni, v atopos. Ženske so kot predmeti – ostanki opustošenja, ki ga je za seboj pustila vojna moških. Ta skupina oseb s svojo drugačnostjo, s svojimi telesi in krhkostjo, bo dala glas pregnanim tujkam, izključenim ženskam, čarovnicam, prostitutkam.«
»Delala sem kot povezovalka radijskih oddaj za otroke, kmalu pa sta me povabila med radijske režiserje. Začela sem se spoprijemati z režijo radijskih iger za otroke in nekako po dveh letih sem začutila, da ima radio rada.«
»Puntar v zvočni igri na svojevrsten zabavni način raziskuje razmerje med dvema vrstama radijskoigrskih strukturnih elementov: razmerje med besedo, ki ima pomenljivost in omogoča potek zgodbe, in melodijo, ki ne vsebuje besedno-pomenskega sporočila, pa vendar zmore predstaviti zvočni lik, ki je prav tako (ali še bolj) plastičen kot drugi liki v radijski igri.«
»Šema elektro deluje kot platno, na katero so projicirane vsebine zavesti družbe, njena prepričanja, zgodovina in sedanjost, vedenja in zablode.«
»Očarala me je čudovita zračnost v mrki atmosferi.«
»Podobo kogar koli izmed nas, ki se v sodobnem času izolacij, stisk in zaostrenih situacij znajde sam s seboj in svojimi strahovi.«
»Predstava je samo kraj, kjer so misli in čuti notranjosti nekoga, ki se bori z lastnimi demoni.«
»Pri seriji je predvsem več časa za raziskovanje različnih vidikov zgodbe in psihologije likov – ampak to te lahko hitro zavede na stranpoti, ki so same zase ravno tako zanimive, nimajo pa zares stika z osnovno premiso.«