»Dvojno zaklenemo vrata, zapremo vse, vsa okna, pospravimo okolico, da ni v bližini na primer lestve, ki bi lahko storilcem omogočila vstop. Poskušamo dajati vtis, da smo doma.«
»Na vidnih mestih v vozilih ne puščamo kakršnih koli vrednejših predmetov, dobro je treba zakleniti kolesa, pozoren pa je treba biti tudi na žeparje.«
»Če si poskusimo čisto plastično predstavljati – ne bomo imeli več enega kontinuiranega podaljšanega bivanja od zaključka pouka do trenutka, ko pridejo starši po učence, ampak bo popoldanski del razširjen, sestavljen iz različnih dejavnosti. Ravno tako bo neke vrste urnik, kjer si bodo učenci lahko izbrali dejavnosti, ki se jih bodo udeležili v popoldanskem času.«
»Petka na eni šoli ni enaka petki na drugi. To drži 101-odstotno in ni pravično. Mi bi pa radi, da imajo otroci kar se da enake pogoje.«
»Podobno kot v minulih letih že ta konec tedna pričakujemo večje število turistov na naših cestah iz smeri Avstrije proti Hrvaški, podobno tudi v nedeljo v obratni smeri. Še več prometa pričakujemo od naslednjega konca tedna, ko se počitnice začnejo tudi v delu Avstrije in Švice, na Slovaškem, Češkem, nato pa še v Nemčiji in preostalih evropskih državah, zato bodo zelo obremenjeni vsi nadaljnji počitniški konci tednov.«
»Če obstanemo v zastoju, poskrbimo za ustrezno razvrščanje, da omogočimo vzpostavitev reševalnega pasu.«
»Skupaj bodo ugotovili, da gre za izjemno zanimiva in prijetna bitja, ki sobivajo z ljudmi v miru.«
»Poleg tega bodo razbijali mite o črnih mačkah, ki naj bi prinašale nesrečo.«
»Dolgčas je zelo pomembna dobrina, ki jo je danes težko zagotoviti.«
»Šola je vesel prostor druženja. Lahko pa je tudi manj prijetna izkušnja.«
»Pomembno je, da se negativne izkušnje ali konfliktne situacije vsaj do neke mere razrešijo.«
»Socializacija je proces učenja in postopnega spoznavanja in uvajanja v odraslo družbeno vlogo.«
»Otroci imajo potrebo po stiku. Na tehnologijo se naslonijo, če drugih odnosov ni na voljo.«
»Že iz zdravstvenih stroškov, seveda pa se tudi po poročanju svetovalnih delavcev, se pojavnost duševnih težav otrok in mladostnikov veča.«
»Mislim, da potrebujemo predvsem subtilnost, da se hitreje ustrezno odreagira na določene oblike odklonskega vedenja.«
»Opekline zaradi sonca se bodo pozdravile, posledice ene objavljene intimne fotografije s peščene obale pa bodo ostale za vedno.«
»Zato se raje izogibajte pogovorov z neznanci, ki ste jih spoznali po spletu in nikoli ne privolite v srečanje z njimi.«
»Prav tako na spletu ne delite svojih osebnih podatkov in ne razkrivajte lokacije, kjer živite.«
»Ne delite in ne objavljajte nasilnih in sovražnih vsebin. Nasilje, ki se dogaja na spletu, je namreč prav tako nasilje.«
»Povejte jim, da je pomembno spoštovati drug drugega in da nasilje ni pravi način za reševanje konfliktov.«
»Mladostniku ne smemo narediti tega, da ne bi bil kdaj sam doma.«
»Dobro je prisluhniti otroku, ugotoviti, kaj potrebuje, in slalomirati med neko strukturo in svobodo.«
»Dobro je vprašati otroka, kaj bi rad počel med počitnicami.«
»Otrokovo počutje je ključno. Če se nekje ne počuti dobro, je prav, da stopimo korak nazaj in rečemo: pa poskusimo nekaj drugega.«
»Dve- ali triletnika ne bomo puščali samega doma, mladostniku tega ne smemo narediti, da ne bi bil kdaj sam doma.«
»Pretiran nadzor kaže, da otroku ne zaupamo, da zmore osmisliti svoj čas, in se čutimo poklicani povedati, kaj je dobro.«
»dodatni prosti dan«
»Vse je ena sama velika zabava za Borisa Johnsona, medtem ko država komaj plačuje svoje račune.«
»Tudi ko nisi v pisarni na Downing Streetu, delaš.«
»A treba se je zavedati, da storilci ravno tako spremljajo internet in socialna omrežja in jim take objave pridejo še kako prav.«