»Če ujameš to magijo, če se odpre ta Aladinova svetilka, potem plešeš, plešeš … plešeš svoj ples in to se vrtinči in vihari. Res užitek. Ko igralec začuti, da občinstvo diha, potem ni drugega, kot da ga pelješ v teh saneh po strmini.«
»Ta predstava je res odmevala, neizmerna hvala Vitu in celotni ekipi. Če ujameš to magijo, če se to odpre, ta Aladinova svetilka, potem plešeš, plešeš … plešeš svoj ples in to se vrtinči in vihari. Res užitek. Ko igralec začuti, da občinstvo diha, potem ni drugega, kot da ga pelješ v teh saneh dol po strmini.«
»Ne pandemija, ne depresija, ne invazija, ne televizija ne ustavijo Impro liga Finala 22, ki se tokrat spet vrača na oder z najlepšim razgledom, oder družabnega Kluba Cankarjevega doma.«
»Videli bomo najboljše gledališke improvizatorke in improvizatorje, ki se bodo v dveh ekipah potegovali za impro lovoriko 22 ter podelitev nagrad za najboljše dosežke v sezoni, ki se je letos lahko spet odvijala na čisto pravem, čvrstem, lesenem, gledališkem odru.«
»Kontakt bo nepogrešljiv tudi na predstavi, kjer ga bo igralstvo obeh ekip vpletlo v prizore in izzive ter prepletlo s predlogi obiskovalcev na najbolj inovativen in igriv način ...«
»Festival Pri svetilniku v avgustu letos že drugič nagovarja otroke in starše s pestrim mednarodnim gledališkim programom, uličnim gledališčem ter s svojimi delavnicami ustvarja medgeneracijsko povezanost.«
»Ponosni smo na prehojeno pot, ki ni bila nikoli lahka. Ponosni smo na posameznike, ki so premikali in vlekli naš Tespisov voz v časih, ko je bilo res težko.«
»Naslednje leto je jubilejno. Prepričana sem, da se bo festival nadgradilo z novo organizacijsko obliko, mu dalo nove vsebine in dodatna sredstva, saj so vse štiri omenjene občine v njem videle svoj festival.«
»Najznačilnejša poteza v ustvarjalnosti Iva Barišiča sta njegova predanost in odprtost – kot igralec vseskozi posodablja svoj način igre in ohranja radovednost za nov, drugačen gledališki in filmski jezik, zato z njim radi sodelujejo tako izkušeni, uveljavljeni režiserji kot tudi ustvarjalci najmlajše generacije in tisti, ki odstopajo od ustaljenih teatrskih in filmskih praks.«
»Nagrada tantadruj že dvanajst let predstavlja sinonim za ustvarjanje skupnega kulturnega prostora, danes, ko so nas pretekla leta tako resnično in zares soočila z različnimi mejami, pa predvsem krepi povezanost, solidarnost in zavedanje, da moramo svojemu občinstvu dati več kot kadar koli prej.«
»Apofenija je strukturirana kot organizem oživljajočih celic, ki odpira prostor prihodnosti, kot prostor brez človeka, v katerem umetna inteligenca svojo namenskost osmišlja skozi pozabljene podobe trajanja, minevanja in bivanja.«
»Moment uprizoritveni dogodek razume kot zavezo, da se srečamo v skupnem prostoru ob istem času. Govorimo o realnih fizičnih prostorih, o živi prisotnosti. Apofenija/1 izziva to pozicijo.«
»KonS.mb si je v kontekstu razvijanja izobraževalnega ekosistema in delavničarskega vozlišča v mestu ob Dravi oziroma v kontekstu raziskovalnega laboratorija za robotiko in urbano transformacijo želel graditi mostove, iskati sodelovanja in povezovanja ter soustvarjanja novih prostorov s čim več lokalnimi deležniki in institucijami znanja, kulture, umetnosti in gospodarstva.«
»Način pisanja zbranih britanskih avtoric je po eni strani skrajno sodoben, po drugi strani pa je več kot očitno, da so se vse sodelujoče dramatičarke študiozno poglobile v mitska izhodišča in se s tem izognile nevarnostim diletantizma in ohlapnosti.«
»Letos so člani in članice skupine Malega Mladega odra AMO, meni na veliko veselje, predlagali temo življenja starejših. Nad vsebino sem bila resnično navdušena, saj se mi zdi, da je medgeneracijskega dialoga premalo.«
»Dobila sem skupino mladih, ki so zelo močni v gledališki improvizaciji. Pri ustvarjanju je bilo to zame zelo pomembno, saj so bili sposobni tudi v precej omejenem in vsebinsko zelo določenem okviru odpirati relevantne teme in jih razviti znotraj prizora brez vnaprej določenega besedila.«