»Če se težko izognemo številnim pomenom, ki jih kače nosijo v naši kulturi, njihova prisotnost na tej razstavi lahko prikliče dvojno naravo tehnologije kot pharmakona, ki je hkrati zdravilo in strup, odvisno od njegove uporabe.«
»Postavili so ograjo in začeli kopati. Zelo smo bili presenečeni, kako je to mogoče, videli nismo nobenega prostorskega načrta ali študije.«
»Posledice posega so velike. Reka Una je le nekaj 100 metrov od izvira povsem spremenila svoj tok. Zaradi tako brutalnega posega v okolje so nekatere vasi v okolici za več dni ostale brez vode.«
»Gre za gospodarski kriminal.«
»Una je tovarna, ki jo je treba varovati, negovati in spoštovati. Una je nad politiko in nacionalnostmi.«
»Žalostna sem. Res ni bilo potrebe uničiti izvira reke zaradi graditve hidrocentrale, ki bi v resnici proizvedla zelo malo elektrike.«
»Nič še ni saniranega. Državni inšpektorat bi moral odločiti, kdo bo vse skupaj vrnil v prvotno stanje.«
»Pomemben je prostorski načrt. In če so vanj vključeni objekti, potem ni težave.«
»Odhod ni zgolj estetski razmislek, temveč je tudi metafora za nujnost spremembe.«
»Predstava predstavlja idejo odhoda od trenutnih uničujočih praks in sistemov ter usmerjanje k trajnostnim alternativam.«
»Predstava Odhod tako občinstvo vabi k razmisleku o lastnem prispevku k trenutnemu stanju in o tem, kako lahko vsak posameznik pomaga soustvarjati bolj trajnostno prihodnost.«
»Na razstavi, ki jo kurira Martina Frangež, svoja dela predstavljajo Senka Milutinović, Lazar Mihajlović in Ana Evtić.«
»Prazne police. Postpotrošniške vizije po koncu poslovanja«
»Zanimajo me omrežne infrastrukture, tehnološki aktivizem in eksperimentalne oblike predstavitve umetniških del.«
»Na festivalu bomo raziskovali položaj digitalne in medijske umetnosti.«
»Na razpravi o urbani regeneraciji bomo sodelovali domači in tuji umetniki.«
»Tovrstna vsebinska usmeritev lahko omogoči tudi razumevanje novih tehnologij danes in nakazuje na skrbi, s katerimi se bodo na tem področju skoraj zagotovo srečevali v prihodnje.«
»Na razpravi o urbani regeneraciji bodo sodelovali domači in tuji umetniki, arhitekti in kulturni delavci.«
»Strokovnjaki nikoli pravzaprav ne rešujemo stvari, mi opozarjamo nanje, na kaj je treba biti pozoren, vedno pa o tem odloča politika, bodisi lokalna, občinska, državna ali širše.«
»Podzemne vode niso samo vir pitnih vod, ampak gre za zelo živ ekosistem.«
»Med njimi je velik del organizmov, ki skrbijo tudi za to, da je podzemna voda primerne kakovosti, tudi za naše potrebe.«
»Ta tako imenovana samočistilna sposobnost je naravno dejstvo, ki pa ga pogostokrat prizadenemo s tem, kar počnemo nasploh v družbi.«
»Žalosti me, da je v zgodbah, kakršna je kanal C0, pogosto zelo močan kapitalski vložek, stroka pa da je pravzaprav nemočna.«
»Strokovnjaki nikoli pravzaprav ne rešujemo stvari, mi opozarjamo nanje, na kaj je treba biti pozoren, vedno pa o tem odloča politika.«
»Ni snovi, ki bi kanalizacijo 100-odstotno ščitile pred iztekanjem.«
»Pri operativnih vprašanjih, povezanih s projektom, nisem sodelovala.«
»Agencija Jaspers ne bi odobrila kohezijskih sredstev za projekt, če bi pred tem ugotovila, da je problematičen.«
»Vibriranje oziroma trepetanje podobe, s katerim se nam vidno izmika, prehitro utripanje svetlobe, ki razkrije skriti barvni spekter, in nenadne zareze zvoka v prostor opozarjajo na nevidno in hiperobjektno z izzivanjem meja naših zaznav.«
»V svojem delu opisuje Jane Bennett.«
»Mehanizmi igrač in druge elektronske komponente, s katerimi umetnica opremi predmete, pa tudi njena osredotočenost na percepcijo, ki ni le vizualna, ampak tudi zvočna in vibracijska, potencirajo visceralno občutje, ki na telo vpliva neposredno in brez konsenza.«