»Spletni dogodki so vzbudili zanimanje v prvi fazi epidemije, ljubiteljice in ljubitelji gledališča pa jih v resnici nikoli niso vzeli za enakovreden nadomestek.«
»Obiskovalci so se navadili, saj že drugo leto organiziramo dogodke pod zahtevanimi pogoji, tako da pri obisku naših prireditev nimamo težav.«
»Slovensko gledališče je ekosistem, ki sinergično vključuje javne zavode in nevladne organizacije, in stvari, ki se trenutno dogajajo, so nevarne za celoten ekosistem.«
»V vlogi farovške gospodinje je dar za naravno in detajlirano podajanje – tako tipičen za Marjutino igro pred kamero – nadgradila s smislom za komično, čutnostjo in primorskim temperamentom. Pri tem je izkoristila vse prednosti izražanja v domačem, ajdovskem narečju.«
»Vlogo newyorškega brezdomca ustvari z navidezno lahkotnostjo, čeprav jo poganja izjemno natančna in premišljena notranja razčlenjenost zapletenih psiholoških stanj. Skupaj s soigralci je dosleden v nepredvidljivosti, predvsem pa spretno odmerja in lovi občutljivo ravnovesje komičnega in tragičnega.«
»... v katerem umetnik ustvari svoj imaginarni svet, ga odpre za ljudi in jih povabi vanj. V njem uprizarja in pripoveduje zgodbe, pri čemer intenzivno gradi dialog z občinstvom, da bi navezal (osebni) stik z njim in ga – oziroma da bi se z njim – za kratek čas povezal v skupnost. T. i. interaktivnost, ki je prepoznavna značilnost uličnega gledališča, ustvari posebno atmosfero, zato je srečanje z uličnimi umetniki več kot to; je edinstveno in neponovljivo doživetje.«
»Po bridkem razočaranju ob razhodu z osrednjo nacionalno gledališko institucijo je v galeriji na Loškem gradu s premiero monodrame Krotko dekle začel novo samotno in kljubovalno gledališko pot.«
»Ko nastopijo hude družbene ali eksistencialne krize, čas, prostor, znanje in spretnosti, pridobljene z izkušnjami, počasi izginejo in posameznik se začne proti njim boriti s podivjanimi nagoni.«
»Režijski pristop Katarine Klajn niza v sebi sklenjene posamične prizore v homogeno celoto. Tak princip ponuja bogat material in omogoča igralski prostor, ki ga oba protagonista Urška Klajn Marion in Žiga Medvešek polno in kakovostno izkoristita.«
»Ljubiteljsko gledališče iz leta v leto in iz festivala v festival po delovanju in ambicioznosti raste in se razvija. Izstopa zlasti na področju avtorskih projektov, kjer mu idej in poguma ne manjka. To obeta, da bomo tudi v prihodnje gledali drzne in ambiciozne projekte.«
»Hkrati pa seveda lahko trdim, da je bilo na festivalu prikazanih zelo veliko kakovostnih predstav in s tega vidika je to še toliko večja potrditev za naš Škofjeloški pasijon.«
»Festival Znanost v gledališču je priložnost, da se skupaj učimo in razpravljamo o tem, kako je mogoče novo tehnologijo uporabiti na področju uprizoritvenih umetnosti v času po globalni pandemiji. Obenem je festival tudi priložnost za zmanjšanje pristranskosti na podlagi spola.«
»Znanost je tradicionalno stran od javnega pogleda. Namen je, da pridejo mladi podjetniki ter razmišljajo o globljih vprašanjih in morda dobijo tudi navdih za nove tehnološke izdelke v umetnosti.«