»Od časa do časa so prejeli enkratno pomoč. Po rojstvu otroka smo odredili nadzor nad starševsko skrbjo za otroka, da bi jih imeli na očeh, vendar nikoli nismo opazili nobenega zanemarjanja niti nasilja.«
»Družino smo zadnjič obiskali 22. februarja letos, a ni bilo nobenih znakov o zanemarjanju otroka. Mama je vedno sodelovala in nismo opazili nobenih znakov psihičnih težav. Vsi smo globoko pretreseni. V šoku smo.«
»Ne bo zdravnica? Katerina rada nastopa, stara je deset let, doma se včasih pohecamo, da ne bo zdravnica, da se ne bo preveč 'matrala' v življenju, v Črni gori je pred kratkim nastopila kot slovenska predstavnica med 13 državami.«
»Nikoli mi niso pripovedovale o tem, kaj jedo v šoli ali v vrtcu, prej smo pač šli v trgovino in kupili tisto, kar smo radi jedli. Zdaj pa mi navdušeno povejo, da so jedle čokoladni namaz! Da so dobile pecivo! Da sošolcev ni bilo v šoli in so lahko dobile tri mandarine ali dve banani.«
»Ne veš, kaj bo. Boriš se, čeprav ne veš, kaj bo, a se moraš boriti! Zavedala sem se, da imam tri otročke, za katere bo treba skrbeti, dala sem vse od sebe zato, da stojim na nogah in se trudim naprej. A bili so trenutki, ko mi je jemalo voljo do življenja …«
»To so neprespane noči, mesece trajajoče tuhtanje, čeprav že dobro veš, da ne zmoreš. A ta sram, da ne moreš plačati, da ne moreš kupiti najosnovnejših stvari … Kljub temu še kar oklevaš, ne zmoreš tistega koraka. Sem mislila, da ga sploh ne bom zmogla. Ti se boriš s tem, traja mesece, čeprav se stanje slabša. Potem pa se zaveš, da je to tvoja dolžnost, zaradi otrok.«
»Je premislek o ideji in realnih zagatah t. i. klasične družine, v kateri se zrcalijo stereotipi heteroseksualnega partnerstva in s tem povezane igre ženskosti, moškosti in starševskih vlog.«
»Z uporabo pojma funkcionalne fiksacije (uporaba predmeta le v skladu z njegovim namenom) v človeških interakcijah in v igranju (družbenih) vlog umetnica razkriva meje, kjer konvencionalna uporaba rutine postane patološka.«
»Umetnik s preoblikovanjem in premeno uporabe materiala po eni liniji preobrača in premišlja stričevo zgodovino, po drugi pa samorefleksivno naslavlja lastno delovanje, ki ga obiskovalki_cu prav tako ponudi v premislek ob hoji po na novo postavljeni premikajoči se in nestabilni parketni površini.«