Zdaj govori kustosinja

Kaj so govoril/i posamezniki v vlogi kustosinja

30. oktober 2022

»Zato je treba zapisati: slika New York City 1 iz umetniške zbirke NRW je obrnjena na glavo.«

Meyer-Büser je poudarila, da je treba zapisati, da je slika New York City 1 obrnjena na glavo.
13. oktober 2022

»Občutek imam, da je vedno iskala neki absolut v slikarstvu in je begala z ene strani na drugo. Bilo je težko, predvsem za žensko.«

Sara Müller opisuje iskanje Elda Piščanec po umetniškem absolutu in izzive, s katerimi se je soočala kot ženska umetnica.
11. oktober 2022

»Zapis nekega začetka, ki se spogleduje z nenehnim razpadanjem na galerijskih tleh.«

Kustosinja opisuje končni rezultat razstave in njegovo povezavo z razpadanjem na galerijskih tleh.
26. avgust 2022

»Dekleta in mlade žene, ki jih je med letoma 1928 do 1934 upodabljal Trstenjak, so nošo nosile šekot vsakdanje oblačilo, čeprav so se določeni elementi noše že opuščali.«

Kustosinja Andreja Borin je navedla v katalogu razstave, da so dekleta in mlade žene nosile nošo kot vsakdanje oblačilo, čeprav so se določeni elementi že opuščali.
3. maj 2022

»Iskanje umetnin je bilo kot lov za zakladom po vsem svetu.«

Kustosinja Ann Temkin je med predogledom povedala za tiskovno agencijo AFP, da je iskanje umetnin bilo kot lov za zakladom po vsem svetu.
3. maj 2022

»Nekatere slike so bile zelo sveže, saj jih je ustvaril le mesec ali dva, preden je nastal Rdeči atelje.«

Ann Temkin je povedala, da so nekatere slike bile zelo sveže, saj jih je ustvaril le mesec ali dva, preden je nastal Rdeči atelje.
24. april 2022

»Zanimalo pa me je, kako do te eksperimentacije pristopamo pri nas.«

Razmišljanje o pristopu k eksperimentaciji v fotografiji v lokalnem kontekstu.
11. december 2021

»Umetnica z izjemno preprostimi likovnimi sredstvi ustvarja nadvse kompleksna dela.«

Kustosinja Andreja Borin je pohvalila umetnico Tino Konec za ustvarjanje kompleksnih del z izjemno preprostimi likovnimi sredstvi.
11. december 2021

»Narave ne posnema dobesedno, temveč svoje 'krošnje' sproščeno in intuitivno zgošča in razpušča v fino občutenem ritmu.«

Kustosinja Andreja Borin je opisala, kako umetnica Tina Konec ustvarja svoja dela, ne posnema narave dobesedno, temveč jo sproščeno in intuitivno zgošča in razpušča v fino občutenem ritmu.
9. december 2021

»Zato morda ni odveč omeniti, da je teoretik Miško Šuvaković pred časom označil njegovo delo za kanon modernističnih stilnih načel.«

Mateja Podlesnik je omenila, da je teoretik Miško Šuvaković pred časom označil delo Žarka Vrezca za kanon modernističnih stilnih načel.
17. november 2021

»Rodeo se je rodil iz kulture kavbojev...«

Sara Nuša Golob Grabner je opisala izvor rodea in njegovo povezavo s kavbojsko kulturo ter stereotipi.