»Potekal bo tudi odprti mikrofon z Anjo Zag Golob, ki bo z branjem svojih stvaritev povabila vse, ki so naklonjeni slovenski poeziji, da poprimejo za mikrofon.«
»Na Ta veseli dan kulture bo kultura tudi letos na široko odprla svoja vrata.«
»Udeležiti se bo mogoče tudi vodenih ogledov po Križankah, Narodni in univerzitetni knjižnici ter Ljubljanskem gradu.«
»Potekal bo tudi odprti mikrofon z Anjo Zag Golob.«
»Njegove stvaritve so bile na ogled na več kot 50 samostojnih razstavah doma in v tujini.«
»Predmet njegove 'oblikovalske pozornosti postane preprosto čevljarsko kopito kot poenostavljena oblika človeškega stopala in z njim povezan fenomen gibanja.'«
»'S tem pripovednim načinom opozarja na človekovo odtujenost od narave in človeka nagovarja k ponovnemu vračanju.'«
»Moje oblikovalske ambicije sem izražal v različnih likovnih medijih dosledno in kontinuirano.«
»Predmet moje oblikovalske pozornosti postane preprosto čevljarsko kopito kot poenostavljena oblika človeškega stopala in z njim povezan fenomen gibanja.«
»S tem pripovednim načinom opozarjam na človekovo odtujenost od narave in človeka nagovarjam k ponovnemu vračanju.«
»Veseli smo, da nam zaupajo svojo dediščino, tako predmetno kot nepredmetno. V zadnjih letih je med donacijami tudi veliko takšnih, ki niso opisane v zgodovinopisju, vseeno pa predstavljajo delček naše zgodovine.«
»Slovesnost bo preplet nastopa glasbene skupine Divje jezero z gostjo Tinkaro Kovač, igre na odru in domišljijskih filmskih podob, sklenila pa se bo s presenečenjem, ko se bo nastopajočim na odru pridružila ena od razstav.«
»Kar 161 mladih klekljaric in klekljarjev, ki so se uspešno prebili čez šolsko raven tekmovanja in prihajajo iz različnih slovenskih krajev, se bo v petih starostnih kategorijah pomerilo v klekljanju. V svoji kategoriji bo tekmovalo tudi 14 odraslih klekljaric.«
»V galerijah vedno gledam, kako dolgo se ljudje zadržijo pred sliko. Minuto in pol redko.«
»Delati revolucijo iz razstave je težko.«
»Na prenosnem gradbenem odru, na katerem sem delal, me je vsako jutro čakala vrečka z oblačili.«
»Vključevanje občinstva je zelo pomembno, sploh pri projektih v javnem prostoru, ki je skupen.«
»So pa tudi zagate, ki zadevajo varnost, osvetlitev, vlago, zagotavljanje standardov, kar danes postaja vedno bolj komplicirano. Če se ukvarjaš z umetnostjo v Sloveniji, je to po mojem mnenju tako ali tako neko kaskadersko področje.«
»Pokaže ti kaj, česar sam ne vidiš.«
»Vsakodnevno se srečujemo s prekarnimi delovnimi razmerami v svetu umetnosti in širše, občutkom nezmožnosti izhoda iz sistema, ki od nas zahteva vedno več, ter vse bolj s idejo nedela in klica k počitku, ki predstavlja nekakšen upor proti trenutnim razmeram.«
»Zdi se mi, da je ravno majhnost Ljubljane njena prednost, saj je mesto obvladljivo, majhno, pešcem naklonjeno mesto, ki vseeno ponuja presenetljivo veliko dnevno izbiro umetniških dogodkov in v katerem lahko vsakdo najde nekaj po svojem okusu.«
»Slovenska vizualna produkcija je izjemno zanimiva, tudi od presenečenih tujih gostov vedno znova slišimo, kako pestra je.«
»Zdi se mi, da je ravno majhnost Ljubljane njena prednost, saj je mesto obvladljivo, majhno, pešcem naklonjeno mesto, ki vseeno ponuja presenetljivo veliko dnevno izbiro umetniških dogodkov in v katerem lahko vsakdo najde nekaj po svojem okusu.«
»Prostor je poimenovan po mitskem kralju Midasu, čigar zlati dotik, posledica pohlepa in napuha, je povzročil opustošenje, saj se je vse, česar se je dotaknil, vključno s tistim, kar je resnično potreboval za preživetje, spremenilo v zlato. Podoben je kapitalistični imperativ rasti, ki je odtujen od življenja – nekatere izčrpava, druge strada, v svojem svetu živeči en odstotek pa bogato nagrajuje.«
»Prav tako sta pustila pečat na delovanju Slovenskega muzejskega društva, saj sta oba aktivno delovala v vodstvu društva in pripomogla k njegovemu razvoju. S predanim delom sta bogata spoznanja v odnosu do dediščine uspešno širila tudi v slovenskem in mednarodnem javnem prostoru.«
»Razstavnim projektom je skupno, da iz njih veje obilo svežine, novih zamisli in inovativnih praks, seveda na osnovi dolgotrajnega in natančnega muzejskega dela.«
»37.000 muzejev je precejšnja moč, ki lahko v družbo uvaja določene spremembe.«
»Muzeji namreč po njenih besedah že dlje časa niso več le razstave, ampak tudi dinamična izobraževalna središča ter se povezujejo z različnimi skupnostmi za promocijo demokracije, miru, enakosti, inkluzivnosti, participativnosti in od nedavnega tudi ciljev trajnostnega razvoja.«
»Muzeji so se v preteklih letih razvili ravno v smeri večje družbene angažiranosti.«
»Razstavi, zasnovani ob obeležitvi obletnice vzpostavitve muzeja v Goričanah, povezuje rdeča nit obdobja neuvrščenosti, mednarodnih strokovnih sodelovanj, spominov in osebne zgodbe.«