»Svetloba in senca, prosojnost in gostota, mehkoba in ostrina so skrbno zloženi med seboj in spravljeni v živahen odnos, iz katerega izhaja že nekaj konstruktivistične kompleksnosti.«
»osrednjo pozornost namenja iskanju barvnega in tonskega ravnotežja med figuralnimi liki in papirnato osnovo, ki ga doseže predvsem z odvzemanjem barv in močnih kontrastov. Tekstura kože in oblačil se na večini posnetkov preliva v papir. Gledalec zato ne more več razločiti, kateri fragmenti so originalni in katere je ustvaril s posebnimi učinki novih tehnologij, kaj je površina telesa in kaj papir«
»Kot bi umetnica v slike prenesla življenjsko spoznanje, ki ga lahko dosežemo šele na dolgi rok, namreč, da vsaka struktura prej ali slej razpade, iz njenih ruševin pa se začne porajati nekaj novega – in tako gre pot v neskončnost.«
»Čeprav je ta element po svojem izvoru impulziven, po naboju pa ekspresionističen, umetnica v nadaljnjem procesu dela gradi tkivo slike skrajno premišljeno, v skladu s temeljnimi klasicističnimi načeli uravnoteženosti, preglednosti in čistosti forme.«
»Zavedati se moramo, da gre iz današnjega ozira za popolnoma drugačno, recimo temu analogno oblikovanje, se pravi oblikovanje, pri katerem je bila vloga tiskarja še vedno zelo izpostavljena oziroma je bil oblikovalec tisti, ki je moral intenzivno sodelovati s tiskarji in tudi na tem področju premikati meje. Brumen je bil skozi svojo humanistično izobrazbo tudi izjemen, recimo temu umetniški erodit, ki je razumel oblikovanje, umetnost in skozi to potem izjemno dobro oblikoval sama dela, umetniške kataloge, umetniške monografije.«
»Neizpodbiten ženski pogled, ki se ne pri fotografinji in ne pri modelih ne podreja moškim fantazijam, temveč izriše prostor za žensko seksualnost v kombinaciji z individualno feminilno izraznostjo, pripovednostjo in fantazijami.«
»Zbiral je, kupoval je na dražbah, na razprodajah. Kupoval je dela impresionistov, ne le bratovih, ampak je (prek njega) spoznal novo generacijo impresionistov. Sisley, Pissaro, Renoir so si bili namreč s Claudom Monetom zelo blizu. Skupaj so slikali.«
»S svežo, sodobno likovno govorico je ustvaril osupljiv dialog med barvno materijo oziroma slikarsko površino in iluzijo tridimenzionalnega prostora. V iluziji prostora, ki ga raziskuje, boste srečali živopisne izmišljene slikarske skulpture in nežne krajine.«
»Njegova izraznost je osredotočena predvsem na bitja, ki so človeku toliko podobna, kot se od njega razlikujejo. V svojih delih obravnava teme obstoja, bivanja in poudarja tudi eksistencialno stisko.«
»800.000 obiskovalcev dokazuje, da ima umetnost moč spodbujati sodelovanje in da so ljudje po več mesecih izolacije želeli praznovati in videti umetnost v živo, v veseli in skupni izkušnji, ki so jo delili s številnimi prijatelji, družinami, sodelavci in ljubitelji umetnosti.«