Zdaj govori kustosinja

Kaj so govoril/i posamezniki v vlogi kustosinja

5. november 2021

»Kot danes, ko celo minister ne loči med socialno podporo in podporo umetnikom in umetnicam.«

Kustosinja Petja Grafenauer je izpostavila, kako minister ne loči med socialno podporo in podporo umetnikom in umetnicam.
5. november 2021

»Ali se danes kdo pri vsej politizaciji še posveča resničnemu pomenu umetniških del in nujnosti pogojev za njihov nastanek?«

Petja Grafenauer se sprašuje, ali se danes še posveča resničnemu pomenu umetniških del in pogojev za njihov nastanek.
5. november 2021

»Vsako izmed umetniških del na razstavi na lasten način prestopa vsakdanje norme.«

Petja Grafenauer poudarja, da vsako umetniško delo na razstavi prestopa vsakdanje norme na svoj način.
5. november 2021

»Tu je prava, še nekapitalizirana kreativnost, prostor svobode pogleda, mišljenja in utelešenja.«

Petja Grafenauer izpostavlja prostor za pravo, nekapitalizirano kreativnost in svobodo pogleda ter mišljenja.
21. julij 2021

»Kaj to pomeni za Nemčijo kot multikulturno, heterogeno in post-migrantsko družbo?«

Kritike je maja povzročila tudi postavitev 12-metrskega križa na kupoli stavbe. 'Kaj to pomeni za Nemčijo kot multikulturno, heterogeno in post-migrantsko družbo?' se je po navedbah nemške tiskovne agencije DPA spraševala kustosinja Mahret Ifeoma Kupka in dodala, da je bilo krščanstvo tesno povezano z imperialistično zgodovino.
12. julij 2021
26. junij 2021

»Nekateri eksponati presenetijo, a to smo želeli, da si ljudje zapomnijo poudarke.«

Nataša Strlič komentira namen presenetljivih eksponatov v muzeju in njihov vpliv na obiskovalce.
27. april 2021

»Stoletja so jih ljubitelji umetnosti hranili v svojih zbirkah, hranili so jih v slikarskih delavnicah in na akademijah in so 'dokument umetnosti tega božanskega slikarja,'«

Kustosinja je opisala, kako so ljubitelji umetnosti skozi stoletja hranili grafike v svojih zbirkah ter jih uporabljali kot dokument umetnosti Rafaela.
9. april 2021

»še do nedavnega delovale kot znanstvena fantastika svetovne katastrofe, ki pa je danes postala realnost«

Kustosinja Nina Jeza opozarja, da so slike Uroša Weinbergerja 'še do nedavnega delovale kot znanstvena fantastika svetovne katastrofe, ki pa je danes postala realnost.'