»Čeprav nič ne more vzeti / dni, ki jih morda sploh ni, / in četudi smo še večni, / ne bomo več, kot smo bili ...«
»Za Strniševo objektivno poezijo je najbolj značilno izginjanje pesniškega subjekta oziroma skrivanje tega 'jaza' za podobo, prispodobo, metaforo, zgodbo.«
»Sedim za katedrom in stegnem roke, kot bi hotel prijeti za krmilo svoje ladje, in analiziram učilnico, tako da jo razdelim na številne prazne kvadratke: nič drugačni nismo od kemičnih elementov.«
»Če bi na zgodovino našega mesta pogledali skozi Čebelarjev spomin, bi jo zagotovo morali razdeliti na dve vrsti časa: rojilna in nerojilna leta.«
»Se bo kdaj kdo rodil, ko ne bo vojne? / Niti ene same. / Tisti, ki jo povzročajo, se rodijo brez srca. / Že rodijo? / Nobeden se ne rodi brez srca. / Pa je vseeno vojna.«
»Kupido, ti in tvoja lepa starka / ne bosta dalje me za nos vodila; / ne bom pel vaj'ne hvale brez plačila / do konca dni ko siromak Petrarka.«
»Muzikolog Ivan Klemenčič je v knjigi Slovenski skladatelji akademiki zapisal, da je Lebič kot skladatelj prehodil pot od ekspresionističnega subjektivizma do postmodernistične zrelosti.«
»Zbor bo v četrtek, 29. avgusta, ob 19.00 v župnijski cerkvi Device Marije na jezeru predstavil izbrana Lebičeva dela.«
»Študentski zbor, ki svojo kakovost potrjuje z izborom repertoarja ter številnimi priznanji in zmagami na tekmovanjih zadnjih pet let izjemno uspešno vodi Sebastjan Vrhovnik.«
»Vokalno-instrumentalno delo Glasba o času vključuje besedila pesmi Gregorja Strniše in ljudskih pesmi.«
»Umetniška glasba je najvišji dosežek evropskega ustvarjalnega duha.«
»Žalostno je takole opazovati Evropo, kako gre dalje s svojimi godbami, slavji, zastavami in bobni...«
»Človeško življenje je kakor vojaška srajca. Kratko in posrano!«
»Antigona je tisto, kar človek ve, da bi moral biti.«
»Naša generacija ne more dajati sodb o političnih razmerjih nekega drugega časa.«
»Mit o Antigoni, pokončni in pogumni upornici, že od antike naslavlja temeljno vprašanje o nasprotju med nenapisanimi človeškimi zakoni in kodificiranimi zakoni države, med etiko in pravom.«
»Prepričan sem, da je slovenska poetična drama unikum, nekaj, kar ni enako ali podobno ničemur iz svetovne dramatike.«
»Zna ta klavir v določenih legah zazveneti bolj veličastno, 'wagnerjansko'.«
»Orkester ni samo naslov filma, je tudi prispodoba. Filmski liki delujejo usklajeno samo pod dirigentovim vodstvom, medtem ko so njihova življenja povsem neorkestrirana.«
»S presenetljivo zrelim nastopom izkazuje razočaranje mladeniča nad življenjem, ki ga je preizkusilo, čeprav ga sam še ni v polnosti izkusil.«
»Formirana avtorica sebe in gledalce vrže v strastno raziskovanje filmske forme in teme, pri čemer je ves čas natančna in senzibilna.«
»Žabe kličejo v noč: kličejo druga drugo, z jezikom postajajo skupnost, ki si želi uiti z barja.«
»Žabe smo, z jezikom ustvarjamo realnost – in vmes, če si prisluhnemo, se morda rodi tudi smisel.«
»Petra Božiča ni mogoče opisati enoznačno. On je bil človek mnogoterih obrazov in dejanj.«
»On je bil neke vrste ikona v mestu in nismo si mogli zamisliti ne hiše ne središča mesta, ne da bi imeli zraven tudi njega.«
»Pošteni, nič bahaški, se mi zdi, da pričarajo duha tistega časa.«
»Je tudi pohištvo. Družinska srebrnina, ki se deduje.«
»Klavir na gradu Strmol je še vedno točno na tistem mestu, kjer je bil od leta, mislim, da 1936.«
»Jaz se sicer tega klavirja ne spomin, ker sem bil rojen mesec pred vojno, klavir je šel pa v šestih mesecih.«
»Neverjetna zgodovina tega klavirja me je presunila.«