»Nastala videodela niso zgolj ilustracija poezije, ampak vsi vključeni mediji, torej zvok, video in poezija, ustvarjajo neko novo večglasno govorico.«
»Pismo Evropi je pomembno tudi zato, da vrne v javno rabo ta pesniški ali celo umetniški jezik.«
»Namen odprtega pisma je, da ga dobijo vsi poslanci Evropskega parlamenta, praktično vsi odločevalci, zato da bi vendarle prišli v stik z drugim vidikom.«
»karkoli želi biti izrečeno, moraš izreči, a ne naravnost ..., da se izreče, a ne naravnost, ampak skozi nasprotje, kot rana, ki raste v odsevu druge rane ... karkoli napišeš ali ne, pojdi onkraj ... kot da bi šel, da bi se vrnil na isti kraj, toda z onkraj, drugačen, drug spremenjen ...«
»Sliši se pretenciozno, a gre za zelo elementarni poskus razumeti, kako delujejo naša družba, naša življenja, sistemi našega vsakdana, kot so zdravstvo, družina, religija, kako mislimo našo zgodovino, kulturo, hrano. In kako gledamo nase v stiku s tujci.«
»Ko sem razmišljal o ponudbi, da knjigo napišem, sem hotel čim bolj zlesti v čevlje tujca, na svojo domovino in vsakdanjo okolico pogledati skozi očala nekoga, ki mu ni nič, prav nič samoumevno. Zato sem se odločil knjigo napisati v nemščini. Ne predstavljate si, kako tako početje človeku odpre oči in spremeni pogled na najbolj samoumevne reči.«
»Knjiga je pisana za tuje bralce, za slovenske bi moral dele knjige, kjer pojasnjujem elementarne zadeve, spremeniti, napisati na novo.«
»V besedilo sem vpeljal zelo močen, vedno znova ponavljajoč se motiv harmonike ne kot zgolj inštrumenta, ampak kot načina preživetja z glasbo, kamor se človek zateče v najhujših trenutkih, v katerih gre za življenje in smrt.«
»Zgodba mojega deda je nekako ostala v družini kot neizgovorjena resnica ali na pol izgovorjena skrivnost. Besedilo sem med drugim napisal z mislijo na to, da bo nekoč uprizorjeno prav s (Juretom) Torijem in njegovo glasbo.«
»Lorencijev princip ne uprizarja, ne dela teatra iz nečesa, ampak lupi grenko-sladko goloto reči in poskuša ustvarjati prostor za tisto, kar je že tam – v besedilu, kompozicijah, filmu. Z minimalnimi učinki dosega maksimalno, kar je nekako zelo blizu poetiki besedila in avtorski glasbi Jureta Torija.«
»Za dovršene in tankočutne prevode, ki odsevajo poglobljeno poznavanje izhodiščnega in ciljnega jezika ter kulture, za strokovno in natančno prevajalsko delo ter zavzeto prizadevanje za prepoznavnost slovenske književnosti in kulture v nemškem prostoru.«
»Gre za enega tistih prevajalcev, ki je do te mere ponotranjil slovenski jezik, da ga z vsemi jezikovno-ritmičnimi posebnostmi in premenami na avtentičen in subtilen način prenaša oziroma 'tihotapi' v nemščino.«
»Razpokan bodeš hrepenel.«
»Slovenska beseda tolmun, ki v nemščini nima ustreznice, pa je njegovo ljubezen do slovenskega jezika še poglobila, ker naj bi ga vrnila v spominsko pokrajino iz otroštva v Saalfeldnu ob Kamnitem morju.«
»Naj se izpolni še tisoč pomladi za ta polja, ki si jih delimo.«
»Festival zagotovo izstopa po jasnosti koncepta in veličini pesniških imen, ki jih pripeljemo.«
»Izbrala sem avtorje, ki so samosvoji in jih zanimajo sveži pristopi, saj se mi je zdelo pomembno, da bomo slišali, kaj vse zmore sodobna poezija.«
»Festival zagotovo izstopa po jasnosti koncepta in veličini pesniških imen, ki jih pripeljemo.«
»Trudimo se biti gonilo napredka, povezovalna točka in inkubator idej, letos uvajamo nekaj novih formatov, poseben poudarek med drugim namenjamo poeziji in rapu.«
»Festivalu odlično uspeva, da že 26 let ohranja kontinuiteto, s tem, ko goste vsako leto izbere drug kurator, pa je festival vsakič po svoje uglašen.«
»Pri izbiri se mi je zdela najpomembnejša kakovost in to, da je plejada teh vrhunskih avtorjev generacijsko, kulturno, politično in družbeno raznovrstna, njihove poetike pa raznorodne.«
»Inovacijski inkubator in v tesnem stiku z lokalnim okoljem.«
»Ptuj tako delamo za evropsko prestolnico poezije in verjamemo, da je Evropa doma na Ptuju enako, kot recimo v Berlinu ali Parizu.«
»Čemu se smehljajo naši pesniki / Ničesar smešnega ni v našem plemenu.«
»Morda bo oče nekoč, ko bo kaj ustvaril zase, prišel in ga odplačal. Kadar je lahko, je jokal za materjo in očetom.«
»Ne znam povedati, zakaj pišem, vendar se mi zdi, da trpim za neko boleznijo, ki jo lahko ozdravi samo pisanje.«
»Ni mi bilo jasno, kako bi kdaj lahko vedel dovolj, da bi vozil po Mexico Cityju.«
»Se mu lahko številni avtorji zahvalijo za prelomne trenutke v svojih karierah.«
»Koliko ranljivosti si še dovolimo v družbi apatičnosti?«
»Stojim ob oknu in znojim svoj Jaz ven iz telesa.«