»Kot dokument časa lahko fotografije v živo pričajo o najpomembnejši izkušnji sredi groze odtrganosti od sveta, brez elektrike in vode, o vodni ujmi, ki je osamila in odrezala od sveta mnogo ljudi.«
»Vemo, da plazovi še niso rekli zadnje besede, da se reka le pretvarja, da je ukročena, da so preštevilni bregovi razrahljani in utrujeni in da prav kmalu prihaja jesen, z njo pa klasične padavine, dvig vodostaja in hudourniki.«
»A na hrbtni strani ene od slik sta pozabila precej pomemben obremenilni dokaz: ostanek prebarvane etikete z imenom naslovnika, s katere se je dalo razbrati, da je na njej Barzmanovo ime.«
»Tako kot referenčna pesem, navdihnjena z željo po upiranju organizma vse do zadnjega vzdihljaja, se tudi želja kolektiva po skupnosti, znotraj katere tli potreba po ustvarjanju, bori proti entropičnosti okolja, ki mu pripada.«
»Arhetipski gozd tokrat predstavlja območje disociiranih medčloveških odnosov, po katerih se pomika volk-umetnik in išče lastno etiko – integriteto, ki bi združila sociološko realnost družbe, ki ji pripada in njegov uporniški nagon.«
»Širok razpon tematik je smiselno zaokrožen in detajlirano realiziran v izpovedni meditaciji o eksistencialnih vprašanjih, razširjen z edinstvenim umetniškim jezikom pojmovanja odnosa med človekom in njegovim okoljem.«
»S svojim delom bi rada aktivirala globoko občutljivost človeškega telesa: ko čutimo in se dotikamo, prek dotika ustvarimo občutek samega sebe in resničen prostorski vtis.«
»Če bi bili bistveni le naslovi slik, bi bilo veliko enostavneje s temi naslovi poimenovati enake monokrome readymade slik enakih velikosti. A pri meni je slika šele skupaj z naslovom končana celota.«
»Podobe lovstva, ki v umetnikovem opusu pogosto nastopajo kot domača alegorija različnih oblasti, razmerij moči in njihove zlorabe, se v novi seriji prelevijo v dejanske podobe 'tehničnih ovir', usodnih brodolomov in ponesrečenih poskusov prečkanja Sredozemlja.«