»Jasminine grafike, na katerih se raztezajo mreže, nas postavljajo v položaj posameznika, ki je obstal pred zadnjo postajo, kjer bi lahko vstopil v svetlejši jutri. Kdo vse se je ujel v te mreže, ki naj bi varovale naše sobane miru, lahko samo ugibamo. To je zgolj IGRA ŠTEVILK.«
»Plod sodelovanja rokodelca z akademskim slikarjem je vplivala predvsem na unikatno likovno podobo Gostečnikovih izdelkov, kar je nadgradila še pridobitev certifikata domače in umetnostne obrti Art&Craft Slovenija.«
»Tega se je lotil na način obrtnika in rokodelca in kmalu prešel v zvedavega mojstra, ki je tehniki hitro prikrojil še lastno domišljijo, pri čemer je vselej podrejen fizikalnim in kemijskim lastnostim sestavin in svoje izdelke širokega razpona - od okrasnega, preko promocijskega do protokolarnega - dvignil na raven umetniškega.«
»Stare obrti so pričevalec naše preteklosti, kulture, narodne in lokalne pripadnosti ter snovne in nesnovne dediščine, predstavljajo znanja in veščine ljudi, ki so morali izkoristiti danosti narave in okolja. So tudi izraz ljudske ustvarjalnosti, umetnosti in inovativnosti.«
»Protokoli delovanje teh mehanizmov hkrati standardizirajo in poenostavijo, a tudi dehumanizirajo in jih naredijo rigidne in neprožne.«
»Obletnica je priložnost, ko se lahko zazremo v bogato preteklost muzeja, od skromnih, a smelih začetkov, ko so muzejsko ekipo sestavljali ravnatelj, kustos in služitelj, do tega, da je danes SEM najstarejša in osrednja etnološka ustanova v Sloveniji z 11 kustodiati in številnimi podpornimi službami. Zaziramo se v prelomne dogodke v muzejski zgodovini ter hkrati ob praznovanju visokega jubileja postavljamo nove mejnike.«
»Pokažimo tudi letos, da imamo Slovenijo radi, veteranke in veterani so v mislih vedno z nami, izobesimo zastave in ponosno praznujmo – to je najmanj, kar lahko naredimo za vse, ki so dali življenja za našo domovino.«
»Naj vas pričujoča razstava spet popelje v leto 1991. Tisti, ki ste doživeli to obdobje in njegov duh ali ste bili morda tudi sami neposredno udeleženi v teh procesih, boste razstavo zagotovo doživeli drugače kot tisti, ki so bili rojeni po teh prelomnih dogodkih.«
»Avtorjeva kontinuiteta slikarske prakse pa se nakazuje tudi v obravnavi motivov gobic in ptic, toda tokrat v še bolj reducirani barvni in pripovedni paleti.«
»Ambiente, ki iščejo vzore v zgodovini in socialnem povezovanju ter manifestativno odgovarjajo na vprašanja o nalogi in odgovornosti arhitekture in arhitektov. Obenem pa so to do potankosti izpiljeni arhitekturni izdelki, kjer je spretno zabrisan preskok med merili. Celota in detajl sta uglašena in se harmonično dopolnjujeta.«
»Vse smo počeli zelo previdno. Zelo sem vesela, da smo minimalno posegali v dejansko umetniško delo in retuširali samo tiste najnujnejše poškodbe, ki so bile potrebne.«
»Slikar je bil zmožen interpretirati dogajanje s ptičje perspektive, ki je mnogokrat možna šele potem, ko se dogodki odvijejo dovolj oddaljenim časovnim razmikom, ko nam je jasno, kam stvari spadajo.«
»Priprava platna za slikanje je seveda izredno pomembna tudi za končni videz slike, tako da je za nas, ki proučujemo zgradnjo barv, grajenje same likovne podobe, ta informacija zelo pomembna.«