»Likovna govorica letošnjega dobitnika Glazerjeve listine je samosvoja in prepoznavna, sedanjost premleva s klasičnimi postopki, citira staroveško in antično umetnost, kombinira tradicionalne likovne tehnike in materiale s sodobnimi in ob soočenju s socialnimi in z eksistencialnimi okoliščinami reflektira realnost ter tematizira in nemalokrat tudi ironizira aktualno dogajanje in naznanja prihodnost človeške družbe, ki je seveda odvisna od nas.«
»Umetniško kodira stanje sveta, zlasti ljudi in človeka, poudari antropološko in psihološko dimenzijo in ju nemalokrat združi v živalskih podobah, hibridih, nemara klonih, kot ustreza njegovim zaznavam in videnjem.«
»Žirija letošnje Glazerjeve listine je v utemeljitvi zapisala, da žirija Marijan Mirt pri delu 'nikoli ne izključuje osnov njemu lastne ikonografije in presežne likovne govorice, niti se ne podreja 'modnim trendom' v umetnosti, marveč brez tendencioznosti spontano preizprašuje različne življenjske prakse'.«
»Umetnik se s tem večpomenskim delom navezuje na razstavni prostor in vzpostavlja optično interakcijo med sodobnimi elementi in historično arhitekturo, medtem ko zvočna komponenta tiktakajočih ur v akustičnem prostoru nekdanje kapele ustvarja 'skoraj nadzorovano zvočno kakofonijo'.«
»Njen koncept je odprt, tako da se postavljeni objekti interaktivno preigravajo skozi pripovedovalski program. Obiskovalec ni le opazovalec razstave, temveč skozi navdihujoče pripovedi postane njen soustvarjalec.«
»S svojim delom je pustil velik pečat prav tam, kjer je sicer preživel polovico svojega življenja, s svojimi inovacijami in znanstvenimi dosežki pa je navduševal svet.«
»Znanost ne deli – znanost bogati. In ravno univerzalni jezik znanosti je Hallersteinu omogočil, da je bil sprejet in cenjen v zanj in za Evropejce tedaj tujem okolju.«
»Poimenovali so jih Ajdi, s pridevnikom ajdovski pa so običajno označevali vse sebi tuje in nerazumljive arhitekturne ter druge ostaline svojih predhodnikov.«
»Prav napredek, ki so ga s svojimi dejanji spodbujali tudi oni, pa nam danes omogoča, da se v času enega samega življenja lahko dotaknemo vseh sedmih, čarobnih, privlačnih in magičnih, najvišjih točk našega planeta.«
»Ambientalno zasnovana postavitev Krhek svet povezuje razgibane prostore razstavišča z globoko izpovednimi umetniškimi deli, za katere je značilna igra kontrastov, jasna pripovednost in reinterpretacija v nov kontekst postavljenih, pogosto zavrženih predmetov.«
»En motiv je upodobil v različnih barvnih kombinacijah, kar daje pestrost, in ko iste motive v različnih barvah postavljamo drug ob drugega, dobimo andywarholovski izraz večplastnost tistega časa.«
»Čeprav so ob državni pomoči tudi dobrodelna društva in organizacije skušale lajšati usodo vojnih oškodovancev, je bil njihov položaj tako med obstojem monarhije, predvsem pa v obdobju po razpadu države, izjemno težak. Oskrba vojnih oškodovancev je bila namreč v Kraljevini SHS neenotno urejena, to pa je slovenske vdove, sirote in vojne invalide diskriminiralo v primerjavi s tistimi iz Srbije in Črne gore.«
»S sodelovanjem lahko pridemo do odličnih rezultatov in v letošnjem letu, ko naš muzej praznuje 65. obletnico obstoja, bomo sodelovali tako z znanstvenimi kot kulturnimi ustanovami, ne samo v Mariboru, ampak tudi v celotni Sloveniji in zunaj njenih meja.«
»Ker so muzeji na splošno prepoznani kot institucije, ki se ukvarjajo pretežno s premično in materialno kulturno dediščino, želimo s tokratno razstavo, ki sovpada tudi z letom, ko praznujemo 70-letnico delovanja Gorenjskega muzeja, osvetliti pomen muzeja pri ohranjanju in varovanju nesnovne kulturne dediščine na terenu.«
»A kulturna dediščina ni le to. Izrednega pomena pri razumevanju in ohranjanju kulturne dediščine so tudi njeni neotipljivi oziroma nesnovni elementi. To so različna znanja, spretnosti, šege, izročila, tudi družbeni odnosi in različna področja duhovne ustvarjalnosti, ki se prenašajo iz roda v rod.«