»S pomočjo monografije Prostor v prostoru bralec potuje po pomembnih postajah zgodovine slovenske scenografije, gledališča, likovne umetnosti in kulture nasploh.«
»Se ob branju knjige posameznik zave, da pravzaprav bere zgodovino slovenskega gledališča, čeprav skozi specifično optiko gledališkega prostora.«
»Sodobna pripoved v obliki serije ponuja možnost, da prikaže Christianino življenje in tudi življenje drugih otrok z različnih zornih kotov zgodovinsko natančno in brez izpustitev: celovito intenzivno in neusmiljeno.«
»Serija bo prikazovala način življenja v času skrajnosti, zasvojenosti in grozečega, skrajno levega terorizma. Obstajajo očitne vzporednice z današnjim časom; mladina je vedno seizmograf družbe.«
»Glasbeniki so nekakšni urejevalci naših oblakov. Marsikdaj so tudi v moji glavi razvedrili nebo, ko so sicer divjale nevihte.«
»Seveda se moraš osredotočati na fotografiranje, kar pa ne pomeni, da ne moreš uživati. V bistvu celo moraš poslušati in vedeti, koga fotografiraš, saj sicer ne moreš imeti odnosa do tega, kar fotografiraš.«
»Na en način se mi zdi, da to ni pravično niti do glasbenikov, ki so na teh posnetkih, saj dobim vtis, da jih je posnel nekdo, ki nima odnosa do njih oziroma sploh nima odnosa do glasbe.«
»Nič od vsega, kar človek postavlja in gradi, v njegovih očeh ni boljše in vrednejše kot mostovi.«
»Če se ozremo v preteklost, bomo hitro ugotovili, da so na primer vojne razmere za mostove nedvomno najusodnejše, zlasti za večje konstrukcije z izrazitim strateškim pomenom.«
»Fotografije mostov so likovno avtorsko delo in hkrati tudi pomembno dokumentarno gradivo, ki bo, upam, osnova za vse nadaljnje posege na teh objektih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju