Ključna beseda: knjiga

23. marec 2022

»Obtožba ne drži vode.«

Nizozemski zgodovinarji so ugotovili, da obtožba o izdaji Ane Frank ne drži vode.
23. marec 2022

»Ne obstajajo neposredni dokazi, saj je izdaja posredna.«

Thijs Bayens je priznal, da ni neposrednih dokazov o izdaji Ane Frank, saj je posredna.
23. marec 2022

»Še zmeraj veliko manjkajočih delov uganke.«

Ronald Leopold je izrazil mnenje, da je še veliko manjkajočih delov uganke glede izdaje Ane Frank.
3. marec 2022

»Ko sta nam vzeta mir in varnost, čutimo strah in negotovost.«

Goran Vojnović govori o občutku strahu in negotovosti ob izgubi miru in varnosti.
3. marec 2022

»Če bi jo danes še pisal, bi dodal poglavje o strahu.«

Goran Vojnović razmišlja o dodajanju poglavja o strahu v svoji knjigi ob trenutnih dogodkih.
3. marec 2022

»Mi se samo borimo za svojo državo.«

Goran Vojnović primerja Putinovo vizijo z Miloševićevo idejo 'velike Srbije'.
18. februar 2022

»Ne,«

Lenka Udovicki je odločno zavrnila predlog in naročila nadaljevanje prizora.
1. februar 2022

»Določil vsebino (knjige).«

Nizozemska založba Ambo Anthos je sporočila, da je ameriški založnik HarperCollins 'določil vsebino (knjige)'.
18. januar 2022

»Sodobna umetnost nestrokovni, laični, ljubiteljski javnosti čedalje težje razumljiva.«

Avtorica je opisala sodobno umetnost kot nestrokovno, laično in ljubiteljsko javnosti čedalje težje razumljivo.
18. januar 2022

»Likovna teorija in strokovna kritika se povprečnemu gledalcu razstav zaradi narave svojih zapisov težje približata.«

Avtorica je opozorila, da se likovna teorija in strokovna kritika povprečnemu gledalcu zaradi narave svojih zapisov težje približata.
18. januar 2022

»Novinarji in mediji zato opravljamo pomembno vlogo posrednikov, vmesnikov, ki zapleteni svet umetnosti poskušamo 'prevesti' v razumljiv in vsakomur dostopen jezik.«

Avtorica je poudarila, da novinarji in mediji opravljajo pomembno vlogo posrednikov pri prenašanju zapletenega sveta umetnosti v razumljiv in dostopen jezik.
17. januar 2022

»'O čem pa naj pišem?' se vlečem ven.«

Goran Gluvić v zapisu z naslovom Kolumne tečejo začasni krog introspektivno razmišlja o tem, o čem naj piše.
17. januar 2022

»Po resnični zgodbi, le osebe, kraji, datumi, ure, sekunde in dogodki so izmišljeni.«

Goran Gluvić se odloči za uvod v Robijevo požrtijo s stavkom, ki opisuje mešanico resničnosti in fikcije.
17. januar 2022

»Robi je ne le požeruh, ampak tudi nenasitnež. Česa vsega že ni prebavil? In kaj vse bo še.«

Goran Gluvić opisuje lik Robija kot požrešnega in nenasitnega ter se sprašuje, kaj vse je že prebavil in kaj še bo.
17. januar 2022

»To je tisti jedilniški hod, ki mu najbolj prija: koga še obrati, koga še obdelati, koga začlankati oziroma v članek spraviti.«

Goran Gluvić opisuje Robijevo požrtijo kot proces, kjer se lik odloča, koga še 'požreti' in vključiti v svojo zgodbo.
13. januar 2022

»Ko spomini izidejo, vidiš, da si marsikaj spregledal.«

Gantar je o odločitvi za še eno tovrstno knjigo povedal, da ko spomini izidejo, vidiš, da si marsikaj spregledal.