»Govori o tem, da je čas kladivo, ki kuje prihodnost, in da bo to kladivo razdelilo, kar je les, kar je kamen, kar je plehka pločevina in kar je žlahtna kovina. In upam si reči, da je naš koncert žlahtna kovina, državna proslava pa plehka pločevina.«
»Domiselnega umetnika, ki svobodno in pogumno sledi svoji viziji, ne le oprti na tradicijo, temveč tudi prepojeni z njegovo lastno osebnostjo in strastjo.«
»Ljudje danes še vedno beremo poezijo in romane, a jih ne živimo več. Od pomanjkanja poetičnosti v resničnem življenju pa bolita duša in telo ... Zato bomo letos na festivalu Sanje svojo bit in misel, utrip in smisel zarisovali v prostorsko-časovne linije poetske stvarnosti. Po obdobju, ki nas je odrezalo drug od drugega, od tega, da bi lahko živeli in dihali poetsko, se zavedamo, kako nujno je obnoviti in zaščititi prostor človečnosti, pesništva, domišljije in svobodne biti, okrepiti korenine svoje notranje narave.«
»Pri komponiranju obvezno dam čustva na prvo mesto. V Deklici z vžigalicami sem združila realni in nadrealistični svet. Glede glasbil pa znana klasična in indijska budistična glasbila. To deluje kot urejena svoboda in hkrati improvizacijski red.«
»Vsekakor je primerna za vse starosti. Jaz si predstavljam to delo podobno kot Mali princ, ki je, kot vemo, knjiga, ki jo lahko bere tako otrok kot odrasel človek, in ne glede na starost se lahko veliko naučimo iz nje.«
»Ta sezona je bila zelo posebna, ampak je prinesla tudi veliko dobrega, veliko zanimivih projektov, ki se sicer skoraj zagotovo ne bi zgodili in nam bodo v izziv tudi v prihodnje. Iz tega smo se naučili tudi kaj, kar lahko obdržimo.«
»To daje občutek, kot bi z glasbo občutil cel svet. V teh trenutkih potrebujemo nekaj pozitivnosti, občutek, da imamo možnost novega začetka. Glasba daje optimizem za prihodnost in v času, kakršnega živimo, deluje zdravilno.«
»Premišljen izbor... Igrali smo že dela nekaterih slovenskih skladateljev, izbrali smo Godalni kvartet št. 2 Tineta Beca iz časa, ko je študiral na Akademiji za glasbo, če bi nam mogoče napisal skladbo – in nastala je super skladba.«
»Beethoven je pisal drugi kvartet v obdobju, ko je bil star od 28 do 30 let, Bec, Slakan in Copland pa so bili stari 22 ali 23 let, vsi so bili pravzaprav podobne starosti. Tako lahko primerjamo, kaj pomeni, če si star 22 ali 23 let in si v bistvu že zelo dober skladatelj, in obe slovenski skladbi sta odlični.«
»Po nekem naključju smo prišli še do Tilna Slakana, ki smo ga prosili, če lahko izvajamo njegovo skladbo Sagittarius/Strelec, kar nam je z veseljem odobril, tako smo prišli do še ene čudovite skladbe. Potem smo dodali še Stavek Aarona Coplanda.«
»Umetnost je s tem najprej potrdila, kako velik vpliv na naše vsakdanje življenje in družbene vloge imajo znanstveni izsledki in njihova industrijska realizacija, na drugi strani pa razkrila, da so kognitivni postopki, ki jih uporablja znanost, seveda precej podobni tistim, ki zaznamujejo umetnost, a jih zaradi prevlade čutnega pogosto spregledamo ali celo odmislimo.«