»Uvodni koncert postavlja v soj žarometov skladatelja različnih generacij, izkušenj in pogledov: na eni strani je prvi slovenski modernist in eden vodilnih slovenskih glasbenikov predvojne moderne, Slavko Osterc, ki se je z značilno izostrenostjo, ironijo in grotesko, a hkrati veliko izrazno močjo postavljal po robu tradicionalnemu glasbenemu življenju; na drugi pa Milko Lazar, samosvoj skladatelj s prepoznavno individualno govorico, podčrtano z bogato in izrazito ritmiko ter široko zvočnostjo.«
»Po več letih dela in premorov je bila praizvedba Otella 5. februarja 1887 v milanski Scali izjemen mednarodni triumf, ki je Verdiju prinesel veliko priznanje, dosmrtno finančno stabilnost in možnost, da uresniči vse svoje dobrodelne projekte.«
»Zavestno nikakor nismo hoteli arhitekture, ki bi samo sebe inscenirala, pomembno nam je bilo prizorišče, ki se v obstoječi kompleks vključi kot podrejen element. Z ozelenitvijo to izjemno dobro uspe.«
»Bilo bi izraz strahu pred zgodovino, če bi na tem zemljišču postopali, kot bi sicer lahko: vse porušili, splanirali zemljišče, zgradili stanovanjske stavbe in pozabili.«