»V tem sklopu razstave bo mogoče videti fotografije iz zabav, različne spremljajoče trenutke poroke, precej editorialno, skorajda modno fotografijo, ter kratek video z bogato vsebino neštetih zgodb, krajev in spominov porok avtorja.«
»da ima Uli Weber, čigar opus visi na teh stenah, svoje subjekte rad. Vidi se, da njegova strast in fasciniranost s pravim prikazom subjekta – naj gre za portrete slavnih ali svetova konjskih in avtomobilskih dirk – ne poznata meja.«
»Formulacijo spomina Rosc raziskuje skozi prevpraševanje meje med fotografijo in objektom, fotografiranim predmetom in njegovo postavitvijo v prostoru – fotografije, tako kot spomin, so pogosto polje za prirejanje resničnosti, kar poudarjajo dejanski objekti, razstavljeni ob fotografijah, ki velikokrat razkrivajo lažne dimenzije, materiale in funkcije.«
»Podobno kot lani pa odpira drugo pozicijo razstave. Velikokrat imamo namreč težavo z utemeljevanjem, ker gre za šolsko razstavo, ampak smatramo, da to ni več samo šolska razstava.«
»Fotografov pogled se neizprosno usmeri naravnost skozi ves šum, ki želi zakriti zloveščo plat videnega.«
»Serija je pretresljiva, a vseeno se počutimo, kot da smo vse videno že vedeli, nekdo nam je moral le na pravi način odstreti vhod v šotor.«
»Fotografijo sem dojemala kot dokument, kot interpretacijo in še marsikaj drugega. Doživljala sem jo kot vodo, v katero sem se potopila, se v njem umila in očistila. Čutila sem jo kot odrešitev in resnico.«
»Letizio Battaglio kot fotografinjo cenim predvsem zaradi tega, kakršen človek je bila. Verjamem v to, da je moč fotografije ravno v tem, da je orodje družbe, sporočilo neke socialne, tudi aktivistične drže posameznika in da fotografinja, ženska, kot je bila Letizia Battaglia, to zelo dobro pokaže.«
»Pogled na otroštvo v interpretaciji Petričeve tako ni le rožnat, ampak kompleksneje obarvan, kar avtorica ponazori s kosi barvnega pleksistekla, ki jih po principu kolaža namešča na fotografije.«
»Koža, kot piše kustosinja, v svoji strukturi nosi spomin, torej vrtnice in trnje: prve bi lahko uzrli v umetelnih vzorcih, ki vzbujajo občudovanje in hrepenenje, drugo pa v odprtinah, ki ponazarjajo raztrganine ran.«
»Zdelo se mi je, da je pri fotografiji celoten proces 19. stoletja, ki ga zaznamujejo veliki pionirji, kot je tudi Slovenec Janez Puhar, temeljil izrazito na eksperimentiranju. Na tem, da je fotografija nekaj, kar odkriva neskončne potenciale, in je niso razumeli kot umetnost, ampak kot znanost.«
»Pristopi so seveda različni, ampak kot pozitivno pri tej mlajši fotografiji dojemam dodajanje. Iskanje nečesa novega. To ne pomeni, da je to, kar je bilo, slabše, ampak da vendarle postajamo bolj dojemljivi za novosti.«