»Njegova serija fotografij je le njegovo videnje, kajti nihče ne ve in nihče si niti približno ne upa napovedati, kakšen bo jutrišnji svet, ki umira pred našimi očmi. Le eno je gotovo: drugačen bo.«
»Tako radikalno kot človek posega v svoj naravni prostor, so radikalni tudi njegovi posegi v lastne fotografske posnetke. Vse te možnosti je uporabil zato, da je čim nazorneje prikazal lastno občutenje grožnje, ki lahko v bližnji prihodnosti postane resničnost.«
»Fotografi lepot Triglavskega narodnega parka niso prenehali iskati, le način, kako to počno, se je skozi desetletja močno spremenil. Opremljeni s sodobno fotografsko opremo, z oblico znanja in izkušnjami, z enako veliko volje in vztrajnosti kot njihov predhodnik in vzornik, čakajo na pravi trenutek, da ga za nas, občudovalce iz doline, ujamejo v večnost fotografije.«
»Elitni izbor Curiose bo na sejmu Paris Photo tudi tokrat deležen posebne medijske pozornosti, zato smo v Galeriji Photon izjemno veseli, da so za tako pomembno predstavitev izbrali Jošta Dolinška, ki ga v Photonu že dve leti intenzivno podpiramo v tej začetni fazi njegove kariere.«
»V svetu zmeraj popularnejše digitalizirane umetnosti in monotonih, enoplastnih reklamnih fotografij, ki nas spremljajo na vsakem koraku, umetnica nasprotno opozarja na fizične vidike umetniškega dela, njegove materialne, senzorične lastnosti in realen prostor, ki ga zavzema.«
»Podobe so prežete s svojevrstnim mirom in tišino, kar priča, da so odsev avtoričinih občutij, vtisov, razpoloženj, njenega navdušenja nad lepoto sveta – tudi kadar gre za nepoetične podobe kontejnerjev ali lesenih palet.«
»Atmosfere trenutka pa ne gradi samo z učinki svetlobe in senc, ampak tudi s kontrasti med mehkobo senčnih obrisov in vertikalnimi grafizmi, za katerimi se polagoma odpira pogled v nedoločljiv prostor.«
»Vendar dela nikakor niso enopomenska, prav nasprotno: nedefiniranost minljivih svetlobnih oblik omogoča tudi nam, gledalcem, da v njih prepoznavamo asociativne podobe, ki vzdramijo naše misli.«
»Mesto tako deluje kot eksperimentalni laboratorij sodobne arhitekture, z neštetimi primeri montažnih stavb, ki so še vedno ohranjene v prvotnem stanju.«
»Njegovi motivi so izraženi skozi nabor najdenih predmetov, kot so plastične igrače, počeni kozarci, popisani listi in žice, ki jih v različnih kombinacijah sestavlja v domiselne kompozicije.«
»Hibridno inštalacijo, ki je idejno povezana z vsemi sodelujočimi avtorji, zaznamuje predvsem todobnost, razmislek o tem, ali bi se moral danes posameznik bati za to, da ostane on sam in da ne varuje stvari, ki jih poseduje, ampak pravzaprav samega sebe, kajti če mu je ukradena identiteta, postane samo nekdo, brezimna številka s podpisom XX.«