»Brez predhodnikov ni naslednikov in želimo si, da bi bilo ime Janeza Puharja nekoč vendarle prepoznano in bi v svetovni zgodovini fotografije dobil mesto, ki mu pripada.«
»Ob odkritju Beatlov, Buldožerja in Magne Purge sem jih enega za drugim prinesel pokazat domov. Prvi so bili mami všeč, drugi že malo manj, Purge pa ni razumela. Aha! Takoj sem se je začel učiti na pamet.«
»Kostja je s svobodo svoje duše, ki ji je roka pridno sledila, čez noč spremenil socrealistično sivino študentske revije Tribuna v barvit, s humorjem in svetlobo prežarjen časopis, ki je bil angažiran ravno v svoji sproščenosti, fičfiričevstvu, posmehu velikim temam in idejam. Likovna plat časopisa je dobila prevratno mesto, Kostja je obrobne rubrike, kroniko študentskega podtalja, ki je mlade preplavilo z novo kulturo, spremenil v osrednjo temo zgodovine. Namesto revolucije smo dobili čarodeja, ki je pobarval Tribuno, namesto zunanje, policijsko vodene moči smo se z njegovo pomočjo spopadli z diktaturo domišljijske vznesenosti in ustvarjalne ekstaze. Je še kaj pomembnejšega v življenju?«
»Najraje bi videl, da bi bilo vse brez naslovov, saj lahko naslovi gledalcu odvzamejo možnost originalnega doživljanja. Iz praktičnih razlogov fotografije naslavljam, vendar se pri tem omejujem v glavnem na lokacijo in čas nastanka posnetka ali pa na minimalen suhoparen opis.«
»Razumem, da morda večina fotografov rada hodi po svetu in od tam prinaša posnetke. Zame pravijo, da sem fotograf na domačem dvorišču, kar tudi drži, saj najraje fotografiram Ptujsko Goro, Haloze, Ptuj in njegovo okolico.«
»Fotografije lahko vzbudijo čutno zaznavo, ki je v resnici ne morejo prikazati. Gledanje fotografij ob razmišljanju o zvoku lahko omogoči nov način gledanja in razumevanja fotografije.«
»Klasična poročna fotografija je Aljoši tuja, zato njegove včasih nenavadne, a premišljene postavitve parov, delujejo kot umetniška fotografija in ne samo dokumentaren, ponavljajoč se vzorec poročne fotografije, ki ga običajno vidimo.«