»Čeravno črno-bele fotografije, posnete predvsem v obdobju med obema vojnama, prikazujejo žensko v vsej njeni barvitosti. Kot odsev dobe, v kateri so nastale, in kot simbol njene brezčasne lepote.«
»Serija črno-belih analognih fotografij Polnoč v Mumbaju je začela nastajati v Indiji, vendar ni geografsko vezana na največje mesto na indijski podcelini, kot bi utegnili sklepati po naslovu, saj so posnetki nastajali tudi drugje po svetu. Avtorica namreč zagovarja univerzalnost motivov, ki se osvobojeni vezanosti na prostor in čas lahko pojavljajo kjerkoli in kadarkoli.«
»Skoraj nezdružljiva motiva živahne ljubljanske alternativne scene ter osredotočenost profesorjev Akademije za likovno umetnost med njihovim vsakoletnim delovnim obhodom nas tako znova opomnita in spomnita, da ta že od nekdaj bogati in v tolerantnih družbenih sredinah tudi združuje.«
»To je slika, ki se ti vtisne v spomin. Fotografija predstavlja tihi trenutek globalnega obračuna z zgodovino kolonializma.«
»Razstavljene fotografije ne ponazarjajo nujno mejnikov v zgodovini človeštva, temveč so ujele 'neponovljive trenutke', ki se bodo morda pozneje izkazali za zgodovinske.«
»Nas podobe Palestine pogosto obkrožajo, malo vemo o palestinskih fotografih in fotografinjah, ki so te podobe (so)ustvarjali in jih (so)ustvarjajo še danes.«
»Zastopane so vse te stare, že napol pozabljene fotografske tehnike, ob pogoju, da avtor tehniko uporablja v umetniškem izražanju.«
»V festivalu sem videla priložnost, da se pokaže, kako se klasična tehnika spaja z novimi tehnikami. V zgodovini so nastale številne alternativne tehnike, zdaj se kombinira že z digitalno obdelavo.«