»Serija črno-belih analognih fotografij Polnoč v Mumbaju je začela nastajati v Indiji, vendar ni geografsko vezana na največje mesto na indijski podcelini, kot bi utegnili sklepati po naslovu, saj so posnetki nastajali tudi drugje po svetu. Avtorica namreč zagovarja univerzalnost motivov, ki se osvobojeni vezanosti na prostor in čas lahko pojavljajo kjerkoli in kadarkoli.«
»Človeku na simbolni ravni tako pomaga, da 'odvrže' utesnjujoče omejitve, ki ga ovirajo pri evolucijskem napredovanju, duhovni rasti, modrosti in razumevanju.«
»Njegova serija fotografij je le njegovo videnje, kajti nihče ne ve in nihče si niti približno ne upa napovedati, kakšen bo jutrišnji svet, ki umira pred našimi očmi. Le eno je gotovo: drugačen bo.«
»Po fotografovih besedah se vizualno popotovanje skozi šest serij 'vije med našo osebno enigmo in univerzalno pretnjo, v kateri smo se znašli'.«
»Serija gledalcu omogoča odličen pregled tega edinstvenega primera modernistične arhitekture v Aziji.«
»Od polnoči se naša zvezna država ustavlja za šest dni.«
»Babnikova serija fotografij in sloganov blagovnih znamk govori tudi o neomejeni in nevestni rabi fotografije za vsako ceno in povsod, ne glede na pomenske anomalije in neprimernost njihove komercialne uporabe.«
»Če bi vam predlagali, da naredite serijo, povezano s Slovenijo. Že veste, kaj bi izbrali za vodilni motiv?«
»Gre za njegovo dokumentacijo različnih lokacij, krajine, socialnega okolja. Lokacij ne prepoznamo, prav tako tudi oseb ne. Očetove fotografije (fotografije gozdarja) so izgubljeni spomin, čas in prostor, o katerem ne vemo ničesar.«
»Fotografije so narejene s postopkom infekcijskega razvijanja v temnici, kar pomeni, da sama podoba nastaja eno uro, razvijalec pa mora pri tem ves čas agitirati banjico.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju