»Zgodbe, ki jih tako vneto iščemo v vsaki stvari, so projekcija tega, kar želimo in po čemer hrepenimo, zato isto zgodbo razume vsak po svoje in jo tudi vsak na svoj način podoživlja.«
»Bila sem s svojim fantom. Nisva se mogla nehati poljubljati. Ves čas sva se poljubljala povsod in ves čas. Robert Doisneau je bil v baru in naju je prosil, naj mu pozirava.«
»Razstava se osredinja na fotografski medij kot tak in sledi vidiku njegovega razvoja in spreminjanja s časom, še zlasti od srede devetdesetih let preteklega stoletja do danes.«
»Ne nazadnje razstava izpostavlja tudi umetničino vpetost v pedagoški proces in s tem razstavni prostor spreminja v vključujoč in povezovalen element, oblikovno zasnovan v pričakovanju novih vsebin, ki bodo prostor dopolnile in ga pognale v gibanje.«
»Zanima se za prikaz analogije tega, kar se dejansko dogaja med samim postopkom izdelave fotografij, ter njenih osnovnih elementov, specifičnih materialov in substanc, delovanja svetlobe in drugih reakcij s področja fotografske kemije, ki se sicer odvijajo v nevidnem procesu.«
»Ideja je bila predstaviti slovenski punk ali punk v Sloveniji, ki je bil po besedah Gržinić drugačen kot v tujini že zaradi tega, ker je vzniknil v drugačnih družbenih okoliščinah: dogajal se je v socializmu v nasprotju z denimo britanskim kapitalizmom, zato so bili konteksti drugačni v smislu zgodovine, v smislu telesa, v smislu, kako postaneš viden v javnem prostoru, in tudi v smislu nekega družbenega sistema.«
»Njegove črno-bele fotografije so neposredne, dramatične in izjemno čustvene, kar je pridobljeno s kombinacijo močnih kontrastov, bogatih tekstur in natančnega detajla«
»Davidova ekipa je v zadnjih petih letih zbrala že dobrih 11 milijonov dolarjev, namenjenih za projekte človekoljubnih in naravovarstvenih organizacijam«
»Januarja 2020 se je David Yarrow mudil na eni od svoji fotografskih odprav; v sila neugodnih vremenskih razmerah – živo srebro se je spustilo močno pod ničlo, je v narodnem parku Yellowston fotografiral bizone, nekoč mogočne gospodarje severnoameriških prerij«
»Uspelo se mu je prebiti na zahodni del otoka, ki ga je še vedno nadzorovala vojska. V teh, vojnim razmeram podobnim okoliščinam, je v desetih dneh dokumentiral opustošeno pokrajino, prizori so spominjali na podobe iz distopičnih filmov«
»Leta 1986 se je po srečnem naključju znašel na svetovnem nogometnem prvenstvu v Mehiki, slavila je argentinska ekipa. Dvajsetletni David je v pravem trenutku pritisnil na sprožilec in ujel ikonični prizor, ko Diego Maradona zmagoslavno dvigne pokal in pogleda naravnost v objektiv«
»Prepričani smo, da bodo tako gledališki ustvarjalci kot gledalci ob naši razstavi začutili energijo in magijo uprizoritev, predvsem pa bodo ob njej lahko obudili spomine na lastna gledališka doživetja.«