»Kot dokument časa lahko fotografije v živo pričajo o najpomembnejši izkušnji sredi groze odtrganosti od sveta, brez elektrike in vode, o vodni ujmi, ki je osamila in odrezala od sveta mnogo ljudi.«
»Vemo, da plazovi še niso rekli zadnje besede, da se reka le pretvarja, da je ukročena, da so preštevilni bregovi razrahljani in utrujeni in da prav kmalu prihaja jesen, z njo pa klasične padavine, dvig vodostaja in hudourniki.«
»Implementacija fotografij in likovnih elementov v umetniški proces poteka v več korakih. Izhajajoč iz opazovanja pojavov, že dojemanja njihove abstraktne estetske vsebine, Hummitzsch kot osnovno likovno orodje uporablja kamero.«
»Svetloba in senca, prosojnost in gostota, mehkoba in ostrina so skrbno zloženi med seboj in spravljeni v živahen odnos, iz katerega izhaja že nekaj konstruktivistične kompleksnosti.«
»Fotografija je izgovor, da se lahko nahajaš nekje, kamor sicer ne sodiš. Omogoča mi tako točko povezovanja kot tudi točko razdvajanja.«
»osrednjo pozornost namenja iskanju barvnega in tonskega ravnotežja med figuralnimi liki in papirnato osnovo, ki ga doseže predvsem z odvzemanjem barv in močnih kontrastov. Tekstura kože in oblačil se na večini posnetkov preliva v papir. Gledalec zato ne more več razločiti, kateri fragmenti so originalni in katere je ustvaril s posebnimi učinki novih tehnologij, kaj je površina telesa in kaj papir«
»Njeno veliko mojstrstvo in magijo njenih del prepozna Smole v na videz nepomembnem dogodku, kjer je najprej odkrila veliko željo, ki jo je odvedla v brezčas, ta pa ji je povedal smer in pokazal način, kako naj gleda, da je bleščava iluzij ne odvrne od cilja.«
»V posebno čast mi je, da lahko danes odprem to potujočo in edinstveno dvojezično razstavo, ki je prek Slovenije, Češke, Slovaške in Švice prispela na Hrvaško.«
»Nekateri so bili zelo zvesti fotografski predlogi in so jo na neki način prevedli iz črno-belega v barvni svet, spet drugim pa je fotografija pomenila zgolj izhodišče za avtorsko zasnovano likovno delo, ki se vizualno in simbolno odmika od predloge.«
»Zato je zbirka nujno eklektična v tehnikah, slogu, ikonografiji in avtorski umetniški realizaciji; težnja projekta namreč ni v uniformnosti, temveč raznolikosti, katere izhodišče v fotografskem opusu Petra Nagliča pa je vendarle enovito.«
»Moja želja je bila, da bi po eni strani Nagličev fotografski opus prepletli z različnimi likovnimi tehnikami in mu s tem dali novo dimenzijo; po drugi strani je to izraz hvaležnosti generacijam pred nami za dar vere in ustvarjalnosti.«
»ki bodo nekega dne omogočili obiskovanje drugih planetov. Za razliko od vesoljske tekme ob koncu šestdesetih let med Ameriko in Rusijo je pot tokrat bolj kooperativna in pri njej pomagajo strokovnjaki iz vseh koncev sveta, tudi iz Slovenije«
»s čimer lahko pridobimo pomembne podatke, preden se lotimo dveletnega potovanja na Mars in nazaj, kar naj bi se zgodilo že v času našega življenja«