»Razstava je pričevanje o življenjski poti, ki je bila svojevrstna golgota.«
»Produkcija likovnih del na SŠOF je zelo pestra, predvsem pa, tako po količini kot tudi kakovosti, presega okvire marsikatere večje galerije.«
»Dijakov je več kot 650, na vsakem oddelku so štirje letniki in v vsakem razredu se lahko razvije nekaj tisoč ustvarjalnih idej na leto.«
»Če se omejimo samo na študijsko risbo, ki je zagotovo najširši skupni imenovalec posameznih izobraževalnih smeri, teh na letni ravni na šoli nastane več kot 10.000.«
»Vedno sem sanjal o nekem drugem času, o pravičnejšem času. In demonstracije so se mi zdele, in v večini primerov so, pot odprave krivic, ki so se nakopičile do te mere, da morajo ljudje izraziti svojo voljo s skupinskim in z javnim nastopom.«
»To zahtevamo še danes.«
»Ni kaj čakati, Stojko nas bo že našel, kot nas je zadnje pol stoletja.«
»Apatija pač ni fotogenična ...«
»Tone je vedel praktično za vse, kar se bo zgodilo. Ni povsem res, da fotoreporterji pridejo do dobrih fotografij zaradi tega, ker so se po naključju znašli nekje.«
»Družba je kot čezoceanska barka. Skupnost ljudi, ki mora najti skupen cilj plovbe.«
»Drugost je vseprisotna in njeni latentni učinki zaznamujejo našo kulturo in strukture moči.«
»Kako pristranski je naš pogled na okolje in njegovo preteklost?«
»Ideja je ustvariti neke vrste 'percepcijsko igrišče', kjer bi gledalci delo lahko doživljali z vidom in sluhom.«
»Intimna izkušnja bi preplavila gledalca in ga soočila z vprašanji o našem odnosu do narave in (samo)slepljenja.«
»Vsi printi so delno razviti, tako da deli posamezne slike ostanejo občutljivi na UV-svetlobo in se zaradi pogojev v okolju počasi spreminjajo.«
»S sploščitvijo 3D-skenov v dinamične topografske mape projekt dešifrira translacijo materiala in digitalnih spominskih sistemov.«
»Bosanska trdoglavost.«
»A veš, da sem vedel, da ti ne boš zapustil Sarajeva!«
»Miro, kam pa naj bi šel! To je moje Sarajevo, tukaj sem rojen, kam naj bi šel?«
»Telo, ki ga posedujemo in ki mu pripadamo.«
»Moje delo je delo režiserja.«
»Ker se zaveda, da je fotografija predvsem užitek, zadovoljitev skopične pulzije, uživanje v pogledu in dajanju v gledanje.«
»Želim si zajeti ljudi, ki so v teh časih pozabljeni in za večino nepotrebni. Želim si, da ljudje vidijo, da nas ni malo in da smo pomembni.«
»Ko objavim termin, je v desetih do petnajstih minutah zapolnjen.«
»Želim dati priložnost vsem, ki si želijo biti zraven, dati svoj obraz, pokazati, da obstajamo in da nas ni malo.«
»To pomeni, da ni več subtilnosti, ki jo nadomesti močan prvi vtis: od udarne tematike, ki nas pretrese, do dramatične osvetlitve, živih barv ali močnih kontrastov.«
»Nastala je ena najsijajnejših fotografij, kar sem jih kdaj videl, ki še posebno ustreza današnjemu času, ko je vtis, ki ga dobimo v prvem delčku sekunde, tako pomemben.«
»Vse preveč sodobne umetnosti poskuša zadostiti le tretjemu kriteriju. Umetnost, ki je zgolj 'zanimiva', me ne zanima.«
»To, kar iščem v portfolijih fotografov, so dokazi o njihovi edinstveni viziji. Kaj na svetu vidijo na svojstven način?«
»Fotografija mora vsebovati dokaz življenja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju