»Na kratko bi zgodbe v zbirki Leteči ljudje lahko povezali s tematikama življenja in smrti, ali še boljše, z raznolikimi občutki doživljanja teh dveh, z občutki, ki so poetični, nikoli pa patetični, nasprotno, mestoma se manifestirajo v nadrealnem, ki je zunaj naše običajne percepcije prostora in časa in ki tok zgodb zasuka v nepredvidljivo, neznano.«
»S svojo pisavo je pretresla prevladujoči heteronormativni nazor v črnogorski literaturi, prežet z ruralnim simbolizmom in folklornimi miti, ter uveljavila novo pripovedno paradigmo s feminističnim pogledom in inovativno formo komunikacije literarnega teksta s kulturo, v kateri je nastal.«
»Pronicljiv prikaz tega, kako imperializem, kapitalizem in njun vojni stroj spreminjajo in uničujejo lokalne načine življenja v najmanjših kotičkih sveta; film se sprašuje, kaj se fizično in psihično zgodi z odraslimi, ki sodelujejo v tej igri? Kaj se zgodi z njihovimi otroki?«
»Prelomil je s številnimi konvencijami, a pri tem nikoli ni bil neprizanesljiv. Provokativen, neizbrušen, a tudi zelo občutljiv, je skozi desetletja hodil svojo pot in večkrat obrnil navade poslušanja ljudi na glavo.«
»Čeprav se uporablja kot komentar o povečani vlogi avtomatizirane digitalne infrastrukture pri nadzoru in brisanju drugače mislečih glasov, poudarja tudi priložnost, ustvarjeno s kombinacijo digitalnih drobtinic in algoritemskih tehnik.«
»Mesta so stičišča tokov, prostora in življenja. Javni prostor je osnovna kvaliteta in dobrina mestnega. Javno se meri v dostopnosti in prehodnosti javnega pritličja, pestrosti programa, v povezavi grajenega in zelenega ter v zdravju skupnosti kot celote. Te ključne mestotvorne komponente si je v svoji zasnovi ljubljanskih Križank zamislil Jože Plečnik.«
»S svojim večdesetletnim delom je resnično dokazal, da se da enovito združiti primorski kulturni prostor in s tem slovenskega. Umetnik je živ dokaz povezovanja, saj je nastopal in delal tako v Benečiji, na Goriškem, Tržaškem in Koprskem, presegal je ideološke in strankarske jezove, bil vse življenje predan gledališkemu artizmu, slovenski besedi in utrjevanju dostojanstva slovenskega človeka.«
»Po branju Arlana pod preprogo se zdi, da preudarna, natančna dikcija zgodbe noče biti izpisana v slogu žanra feel good, ampak vabi na drugo miselno pot, mladega bralca poskuša napotiti k postavljanju vprašanj o svetu, ki se od klasičnega pravljičnega sveta pomembno razlikuje.«
»Tudi soočanje z velikimi, včasih napornimi temami in izzivi, ima lahko srečen konec, zapolnjen z veseljem, sprejemanjem različnosti, prijateljstvom in ljubeznijo.«