»Spletni portal Sledilnik covid-19 'predstavlja izdaten tehnični prispevek velike ekipe prostovoljcev. V sebi združuje ogromne količine podatkov, te pa predstavlja na razumljiv način, kar zahteva veliko mero tehničnih spretnosti in dober oblikovalski pristop, ki pusti vsebini, da zasije.'«
»Z neverjetno čustvenim režijskim in snemalnim pristopom nas popelje v življenje mlade protagonistke, ki s pametnim telefonom v roki živi razpeta med sodobnim svetom in ruralno tradicijo dogovorjenih porok.«
»Grand prix podeljujemo zgodbi z močno simbolno predstavnostjo, ki ponuja vidnost neizpovedani brutalni resnici o nasilju nad ženskami za domačim pragom. Film daje glas tistim, ki redko delijo svojo bolečino – pripadnicam starejše generacije, ki so pogumno spregovorile o svojih osebnih izkušnjah.«
»Njegova veličastna in pristna umetniška prezenca je tako močna in prepričljiva, da so oči občinstva uprte vanj, kjerkoli se pojavi. Timon Šturbej se s širokim razponom čustev in podob ustvarjalno in pristno zlije z vsako vlogo. Njegova igra je mnogovrstna. Njegov nastop je s subtilnimi izrazi in sugestivno prisotnostjo razorožujoč, večplasten in zasvajajoč – pravo utelešenje igre.«
»Ustanova je unikatna tudi s stališča njene fizične umeščenosti v nekdanji srednjeveški samostan, kjer se moderna in sodobna umetniška dela soočajo s preteklostjo, kjer se kultura, umetnost in narava srečujejo na navdihujoč način.«
»Vizija Galerije Božidar Jakac – Muzeja moderne in sodobne umetnosti je usmerjena v sodobno, inovativno predstavljanje in promocijo lastnih zbirk, ki jih oživlja in aktualizira na način povezovanja tradicionalnega z modernim skozi umetnost.«
»V vlogi farovške gospodinje je dar za naravno in detajlirano podajanje – tako tipičen za Marjutino igro pred kamero – nadgradila s smislom za komično, čutnostjo in primorskim temperamentom. Pri tem je izkoristila vse prednosti izražanja v domačem, ajdovskem narečju.«
»Vlogo newyorškega brezdomca ustvari z navidezno lahkotnostjo, čeprav jo poganja izjemno natančna in premišljena notranja razčlenjenost zapletenih psiholoških stanj. Skupaj s soigralci je dosleden v nepredvidljivosti, predvsem pa spretno odmerja in lovi občutljivo ravnovesje komičnega in tragičnega.«
»Gran Canaria Primoža Mlačnika je detektivski roman brez detektiva, ki se spretno suka okoli svojega žarišča – eksplozije na Oddelku za politične vede Univerze v Las Palmasu – in ga prikazuje iz uradnih in zasebnih zornih kotov, s stališč številnih, a vselej nezanesljivih pripovedovalcev.«
»Tektonska vključitev strukture, svetlobe in materiala skupaj z učinkovito strategijo oblikovanja zemljišča ponujajo prepričljivo rešitev za tipologijo športne dvorane. S pozicioniranjem velikega dela stavbe v teren in uporabo strehe za razširitev bližnjega parka se površina projekta podvoji, s čimer se oblikuje rekreacijsko območje na prostem. Lahka kovinska struktura fasade se razteza navzgor in postane zaščitna ograja v obliki črke U, ki omogoča kontinuiteto z okoliškim kontekstom.«
»Čarobnost svetleče zrcalne stene se zlije s pokrajino, hkrati pa uteleša občutek onostranstva. Preprost element ustvari mistično izkušnjo, v kateri lahko lastniki hišnih ljubljenčkov najdejo uteho.«
»Knjiga, ki naj bi bila prvenstveno namenjena mlajšim bralcem, je nedvomno zelo zanimiva tudi za odrasle, saj prinaša kronološki pregled prelomnih dogodkov, ki naj bi jih poznal Slovenec, pa tudi obilico zanimivih podatkov iz takratnega kulturnega, znanstvenega, športnega, gospodarskega in socialnega življenja.«
»Duhovita ljubezenska zgodba o debeli pekovki Margot sporoča, da ljudje na svet gledamo različno, kar je lahko dragocena obogatitev našega obzorja in življenja, saj se raznovrstni pogledi lahko dopolnjujejo in celo sobivajo.«
»Morda se lahko površnemu bralcu ob kakšnem verzu zazdi, da gre kdaj le za posrečeno besedno igro, največkrat temelječo na zabavnem sopostavljanju dveh sorodnih, značajsko pa relativno različnih jezikov in jezikovnih ozadij.«
»Premišljena, pronicljiva in prijetna znanstvenofantastična romantična komedija, ki na duhovit način raziskuje in ugotavlja, da t. i. 'popolno življenje' ne obstaja in da mora za dosego samorealizacije človek biti v stiku s celo paleto čustev, ki naredijo naša življenja zares dragocena in unikatna.«
»Režijski pristop Katarine Klajn niza v sebi sklenjene posamične prizore v homogeno celoto. Tak princip ponuja bogat material in omogoča igralski prostor, ki ga oba protagonista Urška Klajn Marion in Žiga Medvešek polno in kakovostno izkoristita.«
»V svetu, nasičenem s podobami dvomljive umetniške vrednosti, ki jih posredujejo sodobni komunikacijski mediji, je za dovzetne otroške duše izredno dragocena priložnost stika z zelo kakovostnimi ilustriranimi knjigami, kot so njene slikanice.«