Zdaj govori režiser

Kaj so govoril/i posamezniki v vlogi režiser

25. december 2022

»Je pa tudi zgodba o razočaranju. O strahu. Zgodba o prihodnosti, ki je bila ukradena milijonom ljudem.«

Möderndorfer opisuje različne plasti zgodbe Ane Frank in njeno povezavo s človeškimi čustvi ter tragedijo holokavsta.
19. december 2022

»Kaj šele zmagati.«

Režiser filma je dejal, da so filme ocenjevali 'avstrijski kinoprikazovalci, zaradi česar je ta nagrada izjemno pomembna, saj filmu odpira možnost, da ga bodo prikazovali v kinodvoranah po vsej Avstriji.'
16. december 2022

»izjemno duhovita«

Režijo je prevzel Vito Taufer; po njegovih besedah se 'izjemno duhovita' igra ukvarja s temeljnimi današnjimi temami...
13. december 2022

»niha kot plimovanje morja, naj zbira čas in prostor, naj bo brezčasna in neskončna«

Lynch je pri njem naročil vodilno pesem, in sicer z napotkom, da naj 'niha kot plimovanje morja, naj zbira čas in prostor, naj bo brezčasna in neskončna'.
13. december 2022

»kot Šostakovič, zelo rusko; biti mora krasna stvar, ampak tudi temačna in malce srhljiva«

Režiser je hotel od skladatelja glasbeno podlago za cel film, in sicer nekaj, kar bo 'kot Šostakovič, zelo rusko; biti mora krasna stvar, ampak tudi temačna in malce srhljiva.'
13. december 2022

»Vidim Twin Peaks. Imam ga.«

'Takti so prišli kar sami od sebe. David je bil osupel, jaz pa tudi. Koža na rokah se mu je naježila, v očeh pa je imel solze: 'Vidim Twin Peaks. Imam ga.'
8. december 2022

»Kaj se zgodi, ko se neozdravljiv optimist sooči z neozdravljivo boleznijo?«

Režiser Davis Guggenheim postavlja vprašanje v dokumentarcu Still: A Michael J. Fox Movie.
3. december 2022

»Ali se s pomočjo 'digitalne samoobrambe' lahko upremo zlorabi osebnih podatkov, ali nam, tako kot Winstonu Smithu v Orwellovem svetu, preprosto ni več pomoči?«

Režiser Kokan Mladenović je postavil vprašanje o digitalni samoobrambi in zlorabi osebnih podatkov ter primerjal s situacijo iz Orwellovega sveta.
3. december 2022

»Se v nas nabira veliko neke jeze, ki se izraža v izgorelosti in depresiji.«

Žiga Divjak govori o čustvenem nabiranju jeze in njegovih posledicah.
21. november 2022

»abstraktno-slikovne sanje«

Straub opisuje svoj ustvarjalni cilj skozi več kot pet desetletij dela.
18. november 2022

»Direktor fotografije je bil avtorjev stalni sodelavec Matthew Libatique, ki film prežame z umazanimi odtenki rjave, kar bi se dalo povezati z ozračjem potujočih cirkusov 19. stoletja.«

Režiser seveda ne more biti odgovoren za najpritlehnejše odzive na film, vsekakor pa pomanjkanje empatije v njegovem pristopu k temi take odzive lahko še zaostri.
17. november 2022