»Si za prvi cikel, ki je za začetek namenjen ljubljanskemu občinstvu, želijo, da bi se izkazal kot neke vrste promocijska kampanja s sporočilom, da je filme, še zlasti domače, vredno gledati v kinu zaradi platna, kakovosti slike in skupnostne oziroma družabne izkušnje.«
»Upamo, da bo ta razširjena kinematografska prodaja povečala prepoznavnost filmov po vsem svetu in spodbudila občinstvo k doživljanju naše umetnosti v kinematografih. Na podlagi številnih pogovorov s partnerji v industriji menimo, da bodo spremembe enako koristile tako ustvarjalcem kot ljubiteljem filma.«
»Sočustvujem z mladimi filmarji, ki jim ne bo lahko doseči desetih trgov. Za navigacijo med novimi pravili bodo potrebovali pomoč ali pa veliko kreditnih kartic.«
»Kinodvorane so čudoviti prostori. Ko vstopimo vanje s svojo povprečno vsakdanjostjo, so tudi te dvorane po navadi puščobne in vsakdanje.«
»Ko pa ugasnejo luči v dvorani in filmsko platno postane nebo, na katerem zažarijo filmske zvezde, se skupaj z njimi preselimo v kraje in čase, kjer morda še nikoli nismo bili.«
»Daljno postaja bližje, tuje postaja domače, nerazumljivo samo po sebi umevno. Začudeni odkrivamo v sebi svetove, za katere nismo vedeli, da jih poznamo. To je moč filmske umetnosti.«
»Danes dokazujemo, da uspeh prvega filma ni bil srečno naključje, niti se ni zgodil z danes na jutri. Gre za 11 let dela, entuziazma in tudi izkušenj, s katerimi smo počasi zgradili in utrjevali bazo ljudi, ki spremljajo naše vsebine. Njihove podpore nikoli ne jemljemo za nekaj samoumevnega, zato se iz projekta v projekt trudimo, da jo upravičimo.«
»Ko smo delali Pr'Hostar 2 promila, naš cilj ni bil preseči prvi del. Naša želja in cilj sta bila, da bi se ljudje ob filmu zabavali vsaj toliko kot pred šestimi leti. Naj živi kino!«
»Najboljša služba na svetu: kaj je boljšega kot delati v kinu, kjer se vse vrti okoli filmov in kjer je dobesedno naša glavna naloga, da svojim obiskovalcem omogočimo najboljšo kinoizkušnjo in prelepe filmske spomine.«