»Tako kot Aličina čudežna dežela je tudi gledališče svet, ki ima možnost, da stvari obrača na glavo in me z drobnimi zasuki ter majhnimi presenečenji sili, da začnem razmišljati o samem sebi, o svojem mestu v svetu in o svoji identiteti.«
»Kdo je bil Peter Musevski? Bil je človek. To je v resnici bil in takšni so bili tudi njegovi liki. Kadar mu je kdo to rekel, mu je bilo všeč in mu je pomenilo več, kot če si mu rekel, da je izjemen igralec. O tem drugem je ves čas dvomil. Morda je ravno dvom tisto, kar zaznamuje vse njegove like. Peter je bil tako prepričljiv pred kamero tudi zato, ker je utelešal človeško krhkost. Tisto krhkost, ki ga je na koncu pokopala. Veliki vedno odidejo takrat, ko tega nihče ne pričakuje.«
»Bil je junak delavskega razreda, ki je utelešal tranzicijskega luzerja – Slovenca, ki iz leta v leto samo izgublja: delavske pravice, službo, družino, otroke, dostojanstvo, zdravje. Bil je nekdo, ki je verižno kadil in pil pivo v skoraj vsakem filmu, nekdo, ki se ni znal ali zmogel upreti izkoriščanju, zato so gledalci, ne samo slovenski, v njem vedno znova prepoznavali sebe.«
»Bil je junak delavskega razreda, ki je utelešal tranzicijskega luzerja – Slovenca, ki iz leta v leto samo izgublja: delavske pravice, službo, družino, otroke, dostojanstvo, zdravje.«
»Bil je nekdo, ki je verižno kadil in pil pivo v skoraj vsakem filmu, nekdo, ki se ni znal ali zmogel upreti izkoriščanju, zato so gledalci, ne samo slovenski, v njem vedno znova prepoznavali sebe.«
»Igra je odziv na celoten svet, kamor hodimo. Približujemo se katastrofi, podnebni ali drugačni, medtem ko svet, v katerem živimo, ta zahodna civilizacija in neoliberalna parlamentarna demokracija, ki jo sploh Združene države Amerike promovirajo kot najboljši 'rajski vrt', to ignorira. In mogoče je ravno to vzrok našega propada.«
»Osredotočili smo se na razmerje med predstavo o nekem idealnem konceptu (denimo rajski vrt) in njegova dejanska materialna resničnost, ko si v njem fizično udeležen. To je nekaj, kar lahko povežemo z vsemi sferami našega obstoja, predvsem pa je to pomembno, ko se poskušamo osamosvojiti ideologij, v katere nas vladajoči razredi vztrajno tlačijo. Kratka radijska igra Vrt je v tem smislu poskus osamosvojitve od privlačnih ideoloških zaslepitev.«
»Osredotočili smo se na razmerje med predstavo o nekem idealnem konceptu (denimo rajski vrt) in njegova dejanska materialna resničnost, ko si v njem fizično udeležen.«
»A v svetu Tanga to nikogar ne skrbi: konec civilizacije, proti kateremu Mrožkovi liki suvereno plešejo, ne plaši, temveč vznemirja in kliče k praznovanju zmage nad vsakršnimi konvencijami. Vsaj na videz.«